Jet schreef:Heel verstandig, niet opgevoed, niet vlot wegrijden, daar zit je niet op te wachten. Ik ben benieuwd hoe die van morgen is!
Tinka schreef:Arabieren kunnen heel braaf zijn hoor. Ik heb een volbloed arabier gehad, die was heel braaf. Later verkocht, en de nieuwe eigenaresse doet er werkelijk alles mee. Western, endurance, buitenritten, echt super braaf en eerlijk. Zelfs met haar hoogzwangere buik zonder zadel en hoofdstel in de zee.
Hi Jet, ja wel lastig hoor. Meisje zit in geldnood, heeft dure operaties voor haar hond gehad. Maar ja. Een paard op een weiland hier kost niet zoveel. Laat het 100 euro zijn pm. Als ze nou zou stoppen met roken, hoeft ze hem niet te verkopen. Maar ja, dat ga ik haar maar niet vertellen.
Hi Odette, ik was niet negatief over arabierenbloed erin, hoor, vind het wel leuk. Ik merkte het alleen op omdat de prijs dan gelijk een stuk hoger is, wat ik het niet waard vind, maar goed eerst maar eens kijken hoe hij is. Hij wordt erg timide naar paarden en mensen genoemd. Ik weet niet of timide een eufemisme is voor schijtbang.