Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
het kost 89 jaar om dat door te krijgen maar beter zo dan zichzelf continue overvragen 

wel een stuk natter ook. Alle sneeuw is weggeregend, morgen komt er weer sneeuw
en duikt de temperatuur weer flink onder 0
karuna schreef:Vanmorgen twee kasten ontdaan van losse dingen die niet achter een deurtje lagen. Radio verplaatst en twee rekken leeggehaald.
[ [url=m/Be7cHa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu zoet bezig,
[ [url=m/AjSkGr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is 20 graden warmer dan gister ochtend, bizar eigenlijkwel een stuk natter ook. Alle sneeuw is weggeregend, morgen komt er weer sneeuw
en duikt de temperatuur weer flink onder 0
en gebruik ik normaal ook. Maar ik zit nu in een half gedemonteerde keuken zonder plek voor iets groters dan mijn ipad.
En het zal tot vermoedelijk eind februari duren voor mijn woonkamer weer geschikt is voor een tv. Tot die tijd is het behelpen. Het is beter dan niks kunnen kijken.
dat is best irritant.
Het is nu wel flink boven 0 wind regen en erg onaangenaam bah buiten. Vandaag daalt de temperatuur weer en gaat de regen over in sneeuw is de voorspelling.
Op een karretje zetten en daarna weer powerliften om hem op de plek te krijgen. Mijn kookplaat komt daar ook. Net als waterkoker en koffiezet apparaat. Dan blijft het bruikbaar voor het geval dat.
Mijn linkerarm doet gemeen zeer en is al blauw aan het worden.
Iets met snel schade oplopen en zo. Even goed gekoeld ook net. Gelukkig voor de rest later vanmiddag tilhulp. Mijn papa heeft eerst weer hout gestapeld, de dingen van de muur gehaald wat geholpen met tegenhouden van dingen en die slaapt nu in de stoel bij de kachel 
Ik rommel dan nog even door met keuken verplaatsbaar maken

karuna schreef:De kast afgedekt, de keuken staat veilig beschermd, de koelkast staat stabiel en redelijk vlak in de schuur. Die kan over een uur aangezet worden. En ik ben helemaal verrot gesloopt met veel pijn.![]()
Maar voor morgen staat er niks op de planning. Dit weekend nog een beetje doen als het weer meewerkt en de laatste dingen verwijderen die ik nu nog nodig heb maar dat is een kleinigheid bij vergeleken afgelopen weken.
Hierna volgt wel een periode van rustig aan doen. Vooral kijken hoe anderen hun werk doen en hier en daar overleggen en wat aanrommel dingen lijkt het voor nu.
Afgedekte kast met de keuken ervoor,
[ [url=m/EkSbU2.jpg]Afbeelding[/url] ]
De lege keukenplek met de kapotte muur![]()
[ [url=m/QGxMZv.jpg]Afbeelding[/url] ]
daarvan moet de bus dus hier zijn.

gaap.
affijn huisje mag ik alles mee doen zolang het kleiner blijft als 20m2.

Helaas daardoor niet veel meer kunnen doen en heeft gv veel meer gedaan dan de bedoeling was. Omdat ik niet veel meer kan nu

gelukkig niet dichtbij geweest zaterdag.
(aanhechting van een eerder operatief iets ingekliefde knieband) en dik is vocht, ook geen heel goed teken. Ik strompel nu met krukken en een volledig ingetapete knie rond. En kan er geen kracht mee zetten of vol gewicht erop. Dus ook geen koppeling intrappen of zo.