Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Wij zijn inmiddels op de Peloponessos. Nog ruim een week. Langzaam aan richting Athene.
Gisteren een lange tocht van Milos naar Yeriekas gehad. Maar liefst 3 x Dolfijnen gezien. Laatste keer hebben ze 20 minuten met ons mee gezwommen. Ik hing over boort en ze gingen zo zwemmen dat ze mij ook konden zien. Echt zoooooo gaaf.
Flowq schreef:Wij gaan volgende week naar Kos. We zitten in Kefalos.
Hebben jullie nog tips?
Ik zag al dat je er een strandrit kan maken. En ik hoorde ook al over de bronnen.
Ik ga ook eens het topic doorlezen
Alvast bedankt!
Electra63 schreef:Vandaag in t nieuws dat een Nederlands meisje op een quad is omgekomen op Kos. Vreselijk. Ik zou nooit een quad huren, die vind ik zo gevaarlijk.
Bellona_K schreef:* Gebruikte de zoekfunctie en kwam uit op dit topic*
Hoi allemaal,
Ook ik ga deze zomer naar Kreta, voor de 2e keer. Vorig jaar ben ik er een weekje geweest.
Eind volgende week vertrek ik. Ik ga een maand bij stal Zoraidas werken. Zijn er meer bokkers die er dit jaar ook naartoe gaan?Ik ben er in de periode van 14 augustus t/m 11 september.
Bellona_K schreef:* Gebruikte de zoekfunctie en kwam uit op dit topic*
Hoi allemaal,
Ook ik ga deze zomer naar Kreta, voor de 2e keer. Vorig jaar ben ik er een weekje geweest.
Eind volgende week vertrek ik. Ik ga een maand bij stal Zoraidas werken. Zijn er meer bokkers die er dit jaar ook naartoe gaan?Ik ben er in de periode van 14 augustus t/m 11 september.