Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sokje_6 schreef:casperzazoe schreef:Vet! Ik heb hier een keer gereden terwijl ik in Hoedspruit verbleef. Je rijdt echt op een heel mooi reservaatpaarden zagen er netjes uit, sowieso 10x beter dan ik had verwacht op een 'toeristische' manage.. In Zuid-Afrika.. haha! Eigenaar kwam een beetje hectisch over maar wel heel aardig
Hoed!Ik heb een halfjaar bij ADHS gezeten, heerlijke tijd gehad.
Traci is inderdaad lekker chaotisch, maar dat is omdat ze altijd voor iedereen klaar staat. Dus werkelijk iedereen met een vraag of probleem belt haar
Ik vond vooral haar man Glen een geweldig persoon. Je moet 'm om verhalen vragen, huilen van het lachen!
Paarden zien er inderdaad prima uit, wordt goed voor gezorgd. In de winter een deken op had ik in Afrika niet verwacht![]()
xLoki schreef:Hoi allemaal,
Nog een maand voordat ik naar Kaapstad vlieg!!!Ben druk bezig met de (fotografie) voorbereidingen, zit er nog over na te denken om een goede broek en wandelschoenen te kopen, raden jullie dat aan?
Even een vraagje voor de Kruger-experts onder ons: kan je de open-vehicle drives ook ter plekke boeken voor dezelfde dag, of moet je dat echt lang van tevoren boeken?
Heb er echt zoveel zin in!
Onze reis is als volgt: Kaapstad (2 nachten), Stellenbosch (1 nacht), Swellendam (2), Wilderness (2), Addo (2), Port Elizabeth --> Johannesburg --> Sabie (1), Phalaborwa (2), Letaba (2), Hazyview (2) --> Johannesburg en dan weer naar huis.
Iemand nog leuke tips voor dingen om te doen in Wilderness en Swellendam? Had al het Bontebok NP gezien waar we wel heen willen! En we willen vanaf Sabie via de panoramaroute doen naar Phalaborwa.
xLoki schreef:Een afritsbroek, dat is het woord wat ik zocht inderdaad!Van de week maar even naar de outdoorwinkel.
Wilke!Ik vond jouw foto's en filmpjes echt zoooo tof, zeker samen met dat verhaal erbij. Waar precies zit die cave?
Miccamaaike, dankjewel! Het is ook buiten het hoogseizoen dus dan komt het wel goed denk ik