Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarrieLeen schreef:Volgens mij kan je het resterende geld wel terug laten storten, maar weet ik niet zeker..
MoonChloe schreef:Als je met 40% korting reist, hoef je maar 10 euro erop te hebben. Heb je geen korting, dan moet je er 20 euro op hebben.
Hoe het zit met 20% korting weet ik niet.
Banjer schreef:idinn: beste actie ooithoe doe je dat als je naar Antwerpen reist? Check je dan uit op het laatste NL'se station?
Ik heb voor mijn abbo ook een nieuwe ov chipkaart moeten aanvragen.. het geld op mijn oude kaart kan ik terug laten storten door de organistatie achter de ov chipkaart, zei de klantenservice van NS...
Szan schreef:Ja hoor, ik kon erop wachten... Als je ruim 25 uur per week met de trein reist, dan zou je toch een keer een persoonsaanrijding mee moeten maken. Vandaag gelukkig niet gebeurt, maar ik wilde mijn vriend ophalen van het station. Ik woon praktisch náást het station en had me al verbaasd over alle sirenes, maar verder nergens bij nagedacht. Kom ik op het station, zijn ze de laatste sporen van een persoonsaanrijding aan het wegwerken. Inclusief ongevallentransportbak (lijkwagen met rails eronder) voorbij zien komen, etc. Dat hakt er meer in dan ik dacht. Ben er nu nog stil van. Het idee dat ze voor je neus iemand voorbij rijden die een uur geleden nog leefde. Heel bizar. Heerste ook een rare sfeer op het station, die ik eerst niet kon plaatsen omdat het kwartje zo laat viel (het was donker, dus ik zag niet wat er aan de hand was). Hopelijk heeft hij/zij de rust gevondenWat verschrikkelijk. Ik hoop nooit meer zoiets te zien...
myxlea schreef:Iemand op dit moment ook in de trein richting leeuwarden? Ik heb de beste treinreis ooit.ik stapte om 6.55 op in raalte. 7.15 in zwolle... aanrijding met een voertuig tussen meppel.. uur wachten. Met de bus naar meppel toe. Nu zit ik in de trein richting steenwijk, omdat er een bommelding is op wolvega.. daar moet ik met de bus naar heerenveen en dan met de trein naar leeuwarden.. ik zou om 8.19 aankomen maar ben benieuwd hoelaat dat nu wordt