Cayenne schreef:Er is nog een Australische amazone die naar de OS mag en een groom zoekt, dus solliciteer zou ik zeggen
Neee, ik ga gewoon lekker kijken!! Ik ga met een vriendin, kan het echt niet maken om die dan maar te laten stikken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Er is nog een Australische amazone die naar de OS mag en een groom zoekt, dus solliciteer zou ik zeggen
WillemYntJee schreef:Wat doen jullie eigenlijk met jullie eigen beestjes als jullie naar Londen gaan?
[BB] Hoe vindt je een goed pension voor..
Janine1990 schreef:Ben maar vier dagen weg, mijn idee was die van mij laten stilstaan... Maar moet 11 augustus naar de keuring, dus vriendin traint mijn paard.
Samy schreef:Ik zou niet als groom mee willen
Het is overal het zelfde, vroeg je bed uit, om de paarden te doen, hele dag heen en weer lopen om water te geven. Je bent echt alleen maar in de stallen bezig (zeker op de OS) en soms kan je niet eens kijken bij de ruiter, omdat het volgende paard al klaar moet staan.
Tuurlijk is de OS wel wat anders, maar voor een groom zal het vast niet zoveel veranderen.
WillemYntJee schreef:Inderdaad.. Heeft er iemand kaarten uit de webshop? Zo ja, waar staat t ref. Nr?
Bij de lootkaarten staat t onderin de PDF, maar van de webshop hebben wij geen PDF.