Wij zijn een dag of drie geweest maar hebben lang niet alles gezien. Als je naar Orlando gaat zijn er nog véél meer parken die ook enorm de moeite waard zijn.
Ik dus niet, maar zou dat heel graag nog eens willen. Disney heeft in Florida al vier parken en je hebt er ook nog eens de Universal Studio's. Die lijken mij ook de moeite waard. En nog een paar parken in buurt, waaronder Sea World.
Seaworld en Discovery Cove zijn ook enorm de moeite waard. In Tampa heb je ook nog Bush Gardens wat een geweldig park is. Qua Disney vond ik vooral The Animal Kingdom prachtig vooral ook omdat het niet te vergelijken is met wat er in Parijs is.
Silence
Wij gaan over 28 dagen ... Goed dat je het zegt van die blaastest, moet ik even door geven. Moet iig mijn navigatie mee nemen, want daar staan geen flitsers in
Pfff, het is al weer een paar jaar geleden dat we dat gedaan hebben. Ik weet nog dat we gewoon konden blijven zitten tot de Arc, toen zijn we gaan lopen. Terug moesten we dus wel overstappen, waarschijnlijk is dat ook het geval als je naar de eiffeltoren wilt.
Silence
Geplaatst: 28-11-12 14:15
Die blaastesten zijn uitgesteld Is al eerder vermeld in het topic dus had je je kunnen besparen
Wij hebben de laatste keer niet voor blaastesten gezorgd en gaan dat de komende keer ook niet doen. De kans dat je gepakt wordt is al niet zo groot en de bekeuring.... tja, die 10 of 15 euro, lekker boeiend denk ik dan, hahaha.
Jolliegirl
Geplaatst: 28-11-12 16:47
Silence schreef:
Die blaastesten zijn uitgesteld Is al eerder vermeld in het topic dus had je je kunnen besparen
Het is WEL verplicht... Kijk maar eens goed op internet en informatie bij de anwb.
Nadat de vorige regering (Sarkozy) in Frankrijk het meenemen van een alcoholtester verplicht stelde heeft de nieuwe regering (Hollande) de datum waarop dit verplicht wordt naar achteren geschoven van 1 oktober 2012 naar 1 maart 2013