Geniet vandaag nog een tikje extra van het leven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

TinkerTreas schreef:Leuk Monique. Ik zag inderdaad een oproep voorbij komen van je.
En speciaal op zoek naar een ruin, zodat je geen hormonen gedoe hebt?
Wel spannend hoor, weer een zoektocht naar een nieuw paard.
Ik ben erg benieuwd waar je mee thuis komt.
'. Verlies je hart niet te snel. senna21 schreef:Nou, dat is nog eens een leuk verjaardagscadeau. Hopelijk vind je je pony-droomprins snel...en heeft hij geen rare verrassingen in petto. Dus 'houd je kop erbij'. Verlies je hart niet te snel.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd. Een gezellige dag/week gewenst.

Marilu schreef:Jaaa, dat is nog eens een verjaardags'verrassing' voor jezelf![]()
Leuk dat je ons al op de hoogte brengt van je zoektocht !
Succes en laat je inderdaad niet te snel verleiden![]()
Ben zelf ook altijd direct verkocht, hoor, dus zou het volledig snappen als je bij de eerste bezichtiging al 'bezwijkt'
tamary schreef:Gezien Callas, zou ik echt selecteren op een dier met wat meer levenservaring ook juist op vreemd terrein en mentaal volwassen(er). En er staat mij iets bij van een heupprobleem bij jouw? Zou een slanker dier ook prettiger moeten zitten en dan is rijden voor beide fijner.

Jet schreef:Mo, van harte gefeliciteerd! En wat leuk dat je weer voor een rijpaardje aan het kijken bent! Ik ben heel benieuwd of het juiste paard voor jou erbij zit, hoewel ik denk dat die laatste qua looks geweldig is, maar met zijn 3,5 jaar lijkt hij me te jong voor wat je eigenlijk aan "eisen" hebt.
Succes met het proefrijden en houdt aan je eisen vast voordat je beslist!!!
Prairy schreef:Nou dat is een plottwist zeg.
Ik zou zeggen voor je beslist even hier alles zetten wat je ervaringen zijn, dan kunnen wij je dit keer misschien van een ongeschikte merrie af praten
Veel plezier met kijken!
Jet schreef:Juist bij die twee die je noemt, endurance en springen, heb ik een beetje twijfels. Die springer hoeft nog nooit buiten te zijn gereden, die kan goed met springen en een trailer vervoerd worden zijn. Die endurancer zal met trailerrijden ook wel geschikt zijn, maar of die veel groot verkeer gewend is... Dat hoeft niet. Enduranceparcoursen zijn maar een klein percentage op verharde weg. En qua trainen kan die ook alleen maar in bos getraind zijn.
Maar we gaan het vast wel van je horen hoe het loopt, wel weer een leuk en spannend traject!
SjonnieZ schreef:Proficiat Monique.. en kijk ik even niet in jouw topic, ben je opeens op paarden zoektocht! Leuk en succes met het vinden van een echt maatje.
rocymax schreef:Oh, Monique,wat gaaf!! Ik ben heel benieuwd welke lieverd het wordt. Super en veel plezier met de zoektocht.