Dat heb ik echt nooit, ben dat helemaal niet gewend. Het is dat mijn telefoon het aangaf.

Wel fijn, nu kan ik lekker luxe bokken op m'n laptoppie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Komt er dus iemand met een russisch? accent vragen of het de trein was die naar Eindhoven ging. Ja dat was het idd
Blijft tegen me aan praten, dus loop weg op het perron.. Ga ongezien verderop staan, spot hij me toch en gaat op bankje achter me zitten. Stap ik de trein, vrijwel leeg, gaat hij tegen over me zitten
Ik druk aan het whats appen (hint hint), komt hij naast me zitten! Vragen naar foon enzo, gaat hij verder over Angela Merkel en dat dat zo'n sterke vrouw is houdt hij van. Over de meisjes naast ons dat die ook mooi zijn
Een daar moesten we voorin blijven staat en mochten we alleen dan gratis mee en een andere keer zat ik al voorin en bleef hij maar babbelen
He wat erg eigenlijk zo
NienSCHaap schreef:Nee meestal weiger ik ook niet maar aan zo'n iemand heb ik geen zin om naast te zitten in de trein en voor ik het wist was het er al uit.
Gelukkig maar zo er bijna van over me nek van gaan zo stonk hij.

zaten in mijn coupé maar 3 mensen, kon k mooi nog fftjes op mn laptop de presentatie doornemen die k smiddags moest doen, en bijkomen van de tandarts waar k gisterochtend was geweest
Zown donkere buitenlandse dikke, lelijke vrouw (sorry ik discrimineer niet hoor
)
ze deed het echt de hele rit van een half uur. Had eigenlijk moeten vragen om te stoppen, maar tja....

)