Haha ik ook zondag op maandag nacht, zo rond 5 uur geloof ik. Word zooo pittig, dagje ervoor gaan we eerst nog naar de Efteling en daarna blijf ik in Dongen slapen. 5 uur vertrekken dan zijn we wel voor 10-en in Disney denk ik . Gewoon 5 volle dagen, whaaa... met zijn 5-en, en komt er halverwege de week nog een 6de persoon bij welke de luxe heeft van een zus die in Parijs woont. En dan zaterdag ben ik kapot....
Ik heb vanmorgen 3 dagen en 2 nachten Disney land Parijs geboekt. We gaan met 6 personen, paps, mams, ik en mijn vriend en mijn zusje en vriend. We verblijven 2 nachten in Disney's Davy Crockett Ranch. We hebben deze reis met 50% korting weten te boeken, ik kreeg namelijk vandaag mail via BoekVandaag ofzo. Dus gauw geboekt, gelukkig was er nog plaats.
We gaan van vrijdag 14 mei tot en met 16 mei, dus al over 2 weken! Héél veel zin in
Nu ga ik dit topic eens doorspitten, opzoek naar leuke foto's ofzo..
Leuk leuk leuk als jullie weg gaan komen wij bijna ...18e t/m 21 gaan wij
Leuk!
Hopelijk hebben we een beetje lekker weer! (Ach, zo niet, mag dat de pret niet drukken natuurlijk.. ) Ik ben toen ik klein was ook een keer met Hemelvaart in Disney land geweest, toen hebben héérlijk weer gehad.
Maarja op zich vind ik het ook niet zo erg hoor... ahahah vvan 10 tot 19.00 open dan heb je het ook wel beetje gehad denk ahaha
_SteR_
Geplaatst: 27-04-10 15:50
Het ligt eraan of je in het weekend of doordeweeks gaat. Bij jou is 'ie inderdaad open tot 19.00 uur. Bij mij op 14 en 15 mei tot 22.00 uur. Op 16 mei tot 21.00 uur, maar wij vertrekken waarschijnlijk laat in de middag weer.
Of wij er gebruik van maken weet ik ook niet Het is sowieso al vrij vermoeiend om de hele dag rond te lopen in zo'n park inderdaad.
Als wij gaan is het park tot 19.00u open, studios tot 18.00u. Mwoah tenzij je 5 voor 6 nog in de rij van Crush Coaster gaat staan dan ben je er ook pas 7 uur uit . I love het wachtrijen beleid van Disney.
Wat wij 's avonds gaan doen weet ik niet, ik geloof pannenkoeken bakken . Verder beetje 'chillen' in het appartement en kunnen altijd nog even naar Parijs gaan of naar Disney Village. Of Val d'Europe shopping mall.