Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mareska schreef:Oké, bedankt.Heb inmiddels de zoekfunctie doorgespit met alle dingen die we moeten doen en ik vrees nu al dat we dagen te kort gaan komen.
En dat ik de terugweg de koffer nooit meer dichtkrijg met al die winkels..
Mareska schreef:Leuk dat er ook een paar mensen hier in Londen wonen! Ben wel benieuwd wat jullie doen?
Ik gok dat MacavityL een vriend heeft in Londen (omdat je tussen Amsterdam en Londen woont) en dat Polaris daar studeert (omdat je ooit in het LLtopic schreef dat je je kamer tijdelijk ging onderverhuren).
Hinata schreef:Oh gaaf Polaris, voor hoelang studeer je daar?
Lijkt mij echt supergaaf! Als ik die mogelijkheid zou krijgen zou ik het ook meteen doen!
Ik ga zaterdag weer naar Londen, zin in!
Polaris schreef:Hinata schreef:Oh gaaf Polaris, voor hoelang studeer je daar?
Lijkt mij echt supergaaf! Als ik die mogelijkheid zou krijgen zou ik het ook meteen doen!
Ik ga zaterdag weer naar Londen, zin in!
Ik zit hier maar 1 semester, heb nu al besloten dat dat veel te kort gaat zijn
In de meeste studies zit wel een mogelijkheid om naar het buitenland te gaan!
Zou het gewoon even uitzoeken (als je een halfjaar vrije ruimte hebt, moet het in principe al kunnen).
Zit erover te denken om hier ook nog weer stage te gaan lopen volgend jaar.
Annn schreef:Gaaf polarisWat voor studie doe je, en wat doe je allemaal op je stage?
Tempus schreef:Ik ben eind september/begin okober een paar daagjes naar Londen geweest met een vriendin. Eigenlijk hebben we heel weinig gezien. The london eye, th london bridge, the big ben, het londen aquarium, london zoo, het musuem van film, en the dungeon en the londen bridge experience en the tombseigenlijk best weinig. Ook zijn we in the O2 naar Lisa williams geweest
Maar ik vond het echt super daar te zijn, een fijne stad. Hoewel het soms best druk kan zijn. En regenachtigdat wel