London

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: London

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:04

Oooh ik ben net terug uit Londen :+:

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:05

Wij landen op Stansted, maar las al dat er easybussen rijden voor rond de 2 pond. Prima dus!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:29

Hoi, ik had een vraagje, wij zitten in november een weekend in Londen en we willen graag naar Harry Potter toe daar! Reserveren leek ons
handig, omdat hij dan pas een week ongeveer draait en het een weekend is. Zijn er dus mensen die
weten wat goede bioscopen dicht bij Hyde Park zijn waar je kan reserveren? Eigenlijk zoek ik gewoon de pathe keten maar dan van Londen :))

Iemand enig idee? :)

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:58

Odeon en VUE zijn de Pathe ketens van Londen.

Bij Leicester Square zitten veel grote bioscopen bij elkaar die gemakkelijk te bereiken zijn vanaf Hyde Park (met de metro of bus). Ze zijn wel wat duurder dan de meeste andere bioscopen in de stad (toeristen he?). Als je echt dichter bij Hyde Park wil zijn, zit er een Odeon by Marble arch (in de buurt van Oxford Street en via die kant dus Hyde Park).

http://www.odeon.co.uk/fanatic/cinema_finder/
Laatst bijgewerkt door MacavityL op 10-10-10 22:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:00

Ik ben bij Covent Garden ooit naar film geweest.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 01:18

Mareska schreef:
Oké, bedankt. :) Heb inmiddels de zoekfunctie doorgespit met alle dingen die we moeten doen en ik vrees nu al dat we dagen te kort gaan komen. := En dat ik de terugweg de koffer nooit meer dichtkrijg met al die winkels.. :D

Ik kan je vertellen, ik zit hier al 3 weken, en ik heb nog lang niet alles gezien :')
Maar ik zit natuurlijk ook niet elke dag in het centrum.
Bezienswaardigheden bekijken doe ik eigenlijk vooral met de mensen die overkomen uit Holland (pa, ma, vriendinnetjes, etc.).

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:32

Leuk dat er ook een paar mensen hier in Londen wonen! Ben wel benieuwd wat jullie doen?

Ik gok dat MacavityL een vriend heeft in Londen (omdat je tussen Amsterdam en Londen woont) en dat Polaris daar studeert (omdat je ooit in het LLtopic schreef dat je je kamer tijdelijk ging onderverhuren). :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 08:37

Ik ben dit jaar naar londen geweest, naar de dansshow 'thriller'. Dat was pas geweldig, ik zat echt met kippenvel! Geniaal!

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 14:52

Mareska schreef:
Leuk dat er ook een paar mensen hier in Londen wonen! Ben wel benieuwd wat jullie doen?

Ik gok dat MacavityL een vriend heeft in Londen (omdat je tussen Amsterdam en Londen woont) en dat Polaris daar studeert (omdat je ooit in het LLtopic schreef dat je je kamer tijdelijk ging onderverhuren). :D

Ik studeer hier ja :j, volg een aantal vakken aan een universiteit hier.
Ik woon ook op campus, dus wel een eindje van het centrum (halfuurtje met de metro en trein).

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 14:59

Super, bedankt voor de namen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 15:10

Vanaf Stansted zou ik wel de trein nemen.. bussen doe je er gemiddeld 2 uur over, trein 3 kwartier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 15:34

Ik vond het met de bus vanaf Stansted eigenlijk wel te doen, was iets meer dan een uur rijden.
Vooral het prijsverschil maakte de keuze voor mij erg makkelijk...

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 16:54

Oh gaaf Polaris, voor hoelang studeer je daar?
Lijkt mij echt supergaaf! Als ik die mogelijkheid zou krijgen zou ik het ook meteen doen!

Ik ga zaterdag weer naar Londen, zin in! :D

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:02

Hinata schreef:
Lijkt mij echt supergaaf! Als ik die mogelijkheid zou krijgen zou ik het ook meteen doen!

He Lian, moeten wij niet naar een theater eigenlijk? :P
Lijkt me wel tof!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:26

Ik raad jullie Avenue Q aan :D

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:39

Hinata schreef:

Ik zit hier maar 1 semester, heb nu al besloten dat dat veel te kort gaat zijn :\
In de meeste studies zit wel een mogelijkheid om naar het buitenland te gaan!
Zou het gewoon even uitzoeken (als je een halfjaar vrije ruimte hebt, moet het in principe al kunnen).

Zit erover te denken om hier ook nog weer stage te gaan lopen volgend jaar :).

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:23

Gaaf polaris :D Wat voor studie doe je, en wat doe je allemaal op je stage? :)

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:31

Ilovee London! Ik ben er in Juni geweest en ik vind het echt een super leuke stad!

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:37

Polaris schreef:
Hinata schreef:

Ik zit hier maar 1 semester, heb nu al besloten dat dat veel te kort gaat zijn :\
In de meeste studies zit wel een mogelijkheid om naar het buitenland te gaan!
Zou het gewoon even uitzoeken (als je een halfjaar vrije ruimte hebt, moet het in principe al kunnen).

Zit erover te denken om hier ook nog weer stage te gaan lopen volgend jaar :).

Ik moet volgend jaar ook een half jaar stage lopen, en ga ook proberen daar in de buurt iets te vinden! :j

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:14

Annn schreef:
Gaaf polaris :D Wat voor studie doe je, en wat doe je allemaal op je stage? :)

Ik studeer Rechtsgeleerdheid :)

Welke stage weet ik nog niet precies.
Misschien iets in de advocatuur, of anders iets bij een overheidsinstantie/mensenrechten organisatie.
Kan ook maar zo zijn dat ik naar Amerika ga.
Ligt ook een beetje aan wat ik overhoud na dit studeer avontuur :o (leven in London is zwaar voor mijn portemonnee :\).

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 11:03

Klinkt echt heel leuk Polaris! Kan me wel voorstellen dat je portemonnee daar anders over denkt.. :\

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 11:11

Ik ben eind september/begin okober een paar daagjes naar Londen geweest met een vriendin. Eigenlijk hebben we heel weinig gezien. The london eye, th london bridge, the big ben, het londen aquarium, london zoo, het musuem van film, en the dungeon en the londen bridge experience en the tombs :P eigenlijk best weinig. Ook zijn we in the O2 naar Lisa williams geweest
Maar ik vond het echt super daar te zijn, een fijne stad. Hoewel het soms best druk kan zijn. En regenachtig :P dat wel
Laatst bijgewerkt door Tempus op 13-10-10 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 11:12

Woeii! Naast die trip naar Londen eind november ga ik dus inderdaad ook naar Brighton! Gisteren te horen gekregen en ik ben helemaal happy :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 11:13

Tempus schreef:
Ik ben eind september/begin okober een paar daagjes naar Londen geweest met een vriendin. Eigenlijk hebben we heel weinig gezien. The london eye, th london bridge, the big ben, het londen aquarium, london zoo, het musuem van film, en the dungeon en the londen bridge experience en the tombs :P eigenlijk best weinig. Ook zijn we in the O2 naar Lisa williams geweest
Maar ik vond het echt super daar te zijn, een fijne stad. Hoewel het soms best druk kan zijn. En regenachtig :P dat wel

Ik heb daar minder regen en sneeuw gehad dan hier. Begin april was het in London al bikiniweer...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 11:14

Rock schreef:
Woeii! Naast die trip naar Londen eind november ga ik dus inderdaad ook naar Brighton! Gisteren te horen gekregen en ik ben helemaal happy :D

Gaaf! Ik vond Brighton echt top dit weekend! <3