Ha, bokt het , kan ik eindelijk even "updaten". Ik heb van Marlies een smsje gekregen dat ze een gave kamer heeft Verder doet de pc het niet daar, dus kunnen ze niet online komen om te updaten helaas..
Ik heb niks meer gehoord, maar geen bericht goed bericht denk ik maar, hoewel ik wel benieuwd ben of hun bed nu omgekeerd in de kamer staat zonder hun of het personeels toedoen
Ja hoor, ik ben er regelmatig te vinden, de katten vinden het ook gezellig tot dusver ik kan zien Ben er nu niet, slaap er niet. Durf ik niet in mijn eentje , en vriendlief ligt liever in zn eigen bed nu (door omstandigheden).
Live vanaf Edinburgh airport!! We hadden helaas idd in Carbisdale geen internet! Maar joepie genoeg hebben we hier een internetcafeachtigiets!!! Whaa
Ik heb het echt geweldig gehad! Helemaal leuk!! Vind het ook wel weer lekker om weer naar huis te gaan nu hoor!!!
We hebben net een in vliegtuigje voor hooguit 40 mensen gevlogen, ontzettend leuk! Zo'n minivliegtuigje Maar piloot deed het super! *ging als enigste zitten klappen *
we zitten nu te wachten tot 17.15, dan gaat ons vliegtuig richting Londen Heathrow pas! We verwachten om 22.15 nederlandse tijd weer op Amsterdam te zijn!!
Ik ben inmiddels thuis. Opzich ook wel weer lekker om thuis te zijn hoor!!
Ik heb ontzettend genoten en zelfs het 2 keer overstappen vond ik totaal niet erg. Heb van zo'n beetje elke minuut van de vakantie optimaal genoten dus wat mij betreft helemaal voor herhaling vatbaar!!
*gooit nog even foto's op de computer en gaat dan lekker naar haar bedje Fijn fijn fijn! Mijn eigen nestje weer