Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXIris schreef:Wij gaan waarschijnelijk dit jaar ook weer, we moetne nog boeken.
Vorig jaar september ben ik naar Kausadasi geweest prachtig daar, en het is daar nog niet zoveel toerisme
Wij zaten in hotel Esphesia Holiday Beach Club.
xXIris schreef:Wij gaan waarschijnelijk dit jaar ook weer, we moetne nog boeken.
Vorig jaar september ben ik naar Kausadasi geweest prachtig daar, en het is daar nog niet zoveel toerisme
Narya schreef:xXIris schreef:Wij gaan waarschijnelijk dit jaar ook weer, we moetne nog boeken.
Daar ga ik nu naar toe. Maar ehm, niet veel toerisme? We hebben het over een blokkendoos naast andere blokkendozen. Hoezo niet veel toerisme?
joke20 schreef:Wie kregen er een brief van het reisbureau dat je 11 euro bij moet betalen voor de vliegtax?
Samy schreef:joke20 schreef:Wie kregen er een brief van het reisbureau dat je 11 euro bij moet betalen voor de vliegtax?
Die komt toch na 1 juni ofzo?
Ik vlieg nog voor Juni, maar me ouders daarna en die hebben nog niks gehad
joke20 schreef:Klopt het dat een visum in Turkije 50 euro kost en dat je alleen contant kan betalen? Heb ik vandaag van een collega gehoord.