Italië ; 2007

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Italië ; 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:50

Ik wil weer terug Verdrietig

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 08:40

Ik denk dat iedereen hier dat wel heeft Haha!

Misschien maar emigreren ofzo? Clown

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:03

Goed idee Death_Squad Haha!. Ik denk dat ik daar maar gewoon een man zoek, inclusief ferarie of een porsche en een prive vliegtuig ect.

Mijn ouders wilde ook nog wel een keer terug, er was nog zoveel te zien. Me moeder wilde al met de meivakantie maar ik geloof dat het daar dan nog niet van dat mooie weer is. Van de zomer wilde ze naar Monaco. Dus toen stelde ik voor een weekje Italie en een weekje Monaco Haha!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 20:33

Wij hadden alleen maar zon in avond een beetje veel wind geweest verder ook echt niks. Volgend jaar ga ik naar een ander land heb het dit jaar wel weer gezien naar 5jaar Italië Haha!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 22:30

Ik ben naar rimini geweest dit jaar! Was geweldig!

Kiimberly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 22:59

ik ga de 23ste naar sardinie Haha!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:42

Ik ben net terug van twee weken [***] in Italië. Was echt geweldig! Mooi land, supervriendelijke mensen, heerlijk eten,... Zijn in Bologna, Ferarra, Verona en Venetië geweest. Ik moet zeggen, Verona overtrof alles. Zo een heerlijke stad!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 17:17

Hee Verona zijn wij ok geweest echt een leuke stad Ja

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:32

tantjeuh schreef:
Ik ben net terug van twee weken vrijwilligerswerk in Italië. Was echt geweldig! Mooi land, supervriendelijke mensen, heerlijk eten,... Zijn in Bologna, Ferarra, Verona en Venetië geweest. Ik moet zeggen, Verona overtrof alles. Zo een heerlijke stad!

Ventië vondt ik persoonlijk mooier Knipoog

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 23:08

C_hristel schreef:
tantjeuh schreef:
Ik ben net terug van twee weken [***] in Italië. Was echt geweldig! Mooi land, supervriendelijke mensen, heerlijk eten,... Zijn in Bologna, Ferarra, Verona en Venetië geweest. Ik moet zeggen, Verona overtrof alles. Zo een heerlijke stad!

Ventië vondt ik persoonlijk mooier Knipoog

Ik zou Venetië misschien mooier gevonden hebben in de winter, of gewoon buiten seizoen. Venetië is zo een stad van het massatoerisme, en ik vind het de stad er niet mooier op maken. Alles is er gericht en gemaakt voor het toerisme, en daardoor gaat het echt mooie van de stad ook wat stuk. De "achterbuurten" en kleine straatjes en pleintjes waar geen enkele (echt geen énkele) toerist te zien was zijn dan wel weer heel mooi.. Maar toch, verona..

Eventjes aantonen hoe ik het verschil gezien heb (héél ander tijdstip e.d., maar dat was wel het algemeenbeeld dat ik had)
VENETIE:
Afbeelding

Afbeelding

VERONA:
Afbeelding

Afbeelding

Ik vond de sfeer in Verona gewoon veel prettiger. Een ontspannen,rustige, authentieke en toch mooie culturele stad. Maar ach, persoonlijke smaak natuurlijk e. Ik heb een behoorlijke afkeer van het echte toeristische gebeuren, daarom misschien..

bounty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 16:51

Ik ga de 27e voor een weekje naar italië!
mn vriend zit daar ergens tussen Pisa en Florence voor een maand om paarden te trainen en die ga ik dus opzoeken Lachen
Ik vlieg eerst naar Pisa daar blijven we dan 1 nacht slapen en verder gaan we nog naar 't EK-dressuur en een paar dagen lekker lui zonnen en zwemmen enzo Haha! (en mn vriend moet natuurlijk ook gewoon de paarden trainen).
Heb dr echt zin in!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:33

tantjeuh: die eerste foto heb ik ook! precies hetzelfde. Wat toenvallig, leuk hoor. Ik snap je wel. Venetië is inderdaad TE druk. Me moeder wilde ook nog graag zo'n kerk in waar de wachttijd al snel 1 uur was, naja dat is toch echt zonde. Heeft ze ook niet gedaan.