Dat klopt ja

Het is er een uur later dan in Nederland, maar dat wordt in het vliegtuig ook wel aangegeven!
Zo, ik ben vannacht 5 over 12 weer geland op schiphol. Zowel heen als terugvlucht paar keer aardig wat turbulentie gehad, maar ag dat vink wel grappig in tegenstelling tot andere mensen haha

Echt een super vakantie gehad! In een woord Uitstekend hotel, echt geweldig. Super mooi de kamers zijn echt mega luxe alles daar trouwens. En de All inclusive formule doet zijn naam eer aan

jee wat goed zeg het eten en alles daar!
We hadden echt hele mooie riffen bij het privéstrand liggen. Super om te snorekelen, echt wist niet dat er zulke aparte vissen bestonden. Nog een waterslang tegengekomen en de raarste kleuren die je je maar kunt bedenken.
Ook zijn we nog een dag met de dolfijnenboot weggeweest, en ja dolfijntjes gezien wat een prachtige dieren zeg! We zijn nog ergens gedropt op een eilandje met een lagune wauw wat mooi zeg. Echt zo'n tropisch eilandje met een paar van die hutjes erop

Het is echt mooi daar, maar erg jammer de stad Hurghada het is echt helemaal niets. Je voelt je er onveilig, je mag eerst een gebedje doen voordat je de 4 baansweg over moet steken
Ik ben heeerlijk bruin geworden, maar god wat is het heet daar zeg 9 dagen écht lang genoeg in die hitte!
Drink trouwens absoluut géén kraanwater eronder douchen kan wel. Spoel zelfs je tandenborstel er niet mee af. Verder moet je er erg omdenken met salades en tomaat en dat soort dingen die in kraanwater zijn afgespoeld. Mijn moeder heeft 2 dagen doodziek op bed gelegen en nog niet eens voedsel gehad wat met kraanwater in aanmerking komt
Ik ben nog ten huwelijk gevraagd, er is een paar keer meer dan 200 kamelen en 20 arabische volbloeden voor me geboden. Maar ik heb ze maar vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik mijn stoel in het vliegtuig op de terugweg wél ging gebruken