Lusitana schreef:Ja zoiets had ik al eens op papier (loop al jaren met zo´n plan). Alleen heb ik nu geen eigen stal, maar er staat hier wel vlakbij een boerderij, een garage (werkplaats) te koop die beiden geschikt zijn om heel wat boxen in te maken. Maar dan heb ik dus aanloop kosten en dat heb ik dus nog niet. Op het moment heb ik maar beschikking over 1 stal en daar staat Branca in. Maar ik kom er wel. Heb toevallig mijn site al aangepast en zoiets kan er ook wel bij. Moet nog ge upload worden hoor, dus ik weet niet wanneer het veranderd is op het net. (Vriendin doet de uploads)
Ehh misschien moet ik je maar even PB-en als je dat niet erg vind, er moet toch iets te verzinnen zijn
zodat jij niet voor kosten komt te staan. Vind je het goed dat ik dat doe of zeg je ik kom er zelf wel uit verder. Ik wil me er natuurlijk niet in mengen of mee bemoeien. Wel belangloos aan bijdragen als dat helpt.
Lusitana schreef:Toegankelijk voor jongeren, dus veel fotowerk. Kwisjes, vraag en antwoord rubriek, column, een veterinair hoekje, dingen over het uiterlijk van het paard (veel weten niet eens hoe en bles heet bv!!) verzorging, onderhoud en een beetje rijden, basis dingen. Aan brieven die er dan gaan komen kun je wel merken waar nog behoefte aan is. In de eerste instantie denk ik aan iets wat bv onder manèges verdeeld kan worden (ga de federatie aanschrijven) dan is het gratis toegankelijk voor ze, en misschien wat beperkte verkoop in een paar grote plaatsten waar wel paarden zijn, maar geen manège is. En verkoop op paarden festijnen en van daaruit abonnees werven ofzo...
Klinkt best ingewikkeld om dat van daar uit te regelen maar jij hebt de ervaring en je contacten natuurlijk....
Ik heb weer even op je site gekeken en het ziet er goed uit. Ook Branca, houdt je haar of ga je haar ook verkopen als ze weer helemaal topfit is ?
Ik heb ook nog even bij de link naar lusino's gekeken. Van mijn paard is verteld dat het een Fries x Arabier is wat niet in zijn paspoort staat overigens. Maar ik heb er dan geen kijk op echt maar wat mij betreft kon hij ook Iberisch bloed hebben en lijkt bijv. best veel op zo'n Lusino. Hij heeft in ieder geval behoorlijk wat temperament en is erg voorwaarts ik haal constant alles in als we rustig draven....
Al is het paard voor me 1.76 ik kan nergens achter blijven lopen ! Hij heeft ook veel knie-actie en loopt ook de spaanse pas vanzelf haast nog niet zo heel hoog en niet bij mezelf want zover ben ik nog lang niet. Maar goed dat zegt niets over zijn ras natuurlijk....
Er is in NL weer Weeralarm afgegeven voor morgen (alweer) dat komt hier dus ook aan morgen. En dan al die oude eiken hier. Als er nou 1 op mn varkensstalletje valt hier dan kan ik een nieuwe paardenstal laten bouwen van de verzekering voor mn paard !