Leuk topic! Ik ga 13 juli naar Canada, we landen in Calgary en vliegen terug vanuit Vancouver. We hebben nog niet precies vast staan waar we allemaal heen gaan, dus tips zijn altijd welkom . We gaan in ieder geval naar de Calgary Stampede, Banff, Jasper, bekenden opzoeken in Taber, en Vancouver.
Ik adviseer je om het niet te doen, wegens mogelijke controle van de inhoud. Zonde van je koffer als deze stuk gaat. Je kunt er voor extra bescherming wel wat touw omheen doen, is hij moeilijker open te maken door "verkeerd" personeel.
Thanks voor jullie leuke reacties, t blijft een superland, nietwaar! @kobus, gelukkig is t verzekeringswerk, (aansprakelijkheid en tevens reisverz.), maar heb wel even flink gebaald, je krijgt toch in goed vertrouwen zo´n apparaat mee. @imd, ik had zelf een een koffer met ook zo´n oogje, en heb daar een veter doorheen geknoopt, ik was eigelijk niet eens op de hoogte dat je je koffer niet mocht afsluiten, als ik eerlijk ben! @loving tweety, tja de mall, ik moest wel erg om alles lachen hoor, maar t was een lichte cultuurchock, na de rocky´s
Ik had vandaag weer mijn eerste werkdag, ongelofelijk hoe snel je er in weer zit zeg, euhh canada, wanneer was dat ook al weer?
@Imd: ALs je rechtstreeks vliegt kan het wel, moet je een stop-over maken in amerika gaat het niet. Wij hebben het toendertijd ( 2004) wel gedaan. Dat was voor ons de reden om rechtstreeks te vliegen, kostte wel wat meer, maar dat kon me toen niet zo veel schelen. Je weet nooit wat er in het bagage-depot met je koffers gebeurt. @Eevita: kan me goed voorstellen dat je flink gebaald hebt, zou ik ook heel erg doen, maar gelukkig is er idd nog zoiets als een verzekering .
@aribainranch, ik ga effe checken, ik ben geen deer, ( oops het is ook nog gewoon deer, mijn engels is echt slecht
nou, je hebt helemaal gelijk, ik dacht dat t allemaal deer´s waren, en dat ik maar een elk gespot had ( dat was een mannetje, die ik alleen van achteren durfde te fotograferen, vanwege z´n grote gewei..
bedankt voor je oplettendheid, heb ik weer wat geleerd!
Nog even over die sloten: ook voor Amerika mag je wel slotjes aan de ritsen doen, maar dan moet je TSA-sloten nemen. Die zijn met een speciale sleutel door de douane wel te openen en ze sluiten ze weer netjes voor je ook.
Op dit moment zelfs in de aanbieding bij het Kruidvat voor 3,99 per stuk.
helaas helaas, ik denk dat daar t verschil zit, in ons koude natte kikkerlandje kunnen we deze mooie beelden niet zien.. Vanuit een door hittegolf (toch?) overvallen canada waarschijnlijk wel.. wat doe ik fout
Ik kan m hier vanuit Canada ( ) ook niet openen hoor!
Ooh het is hier echt prachtig weer, en in Nl verzuipen ze allemaal Ze hebben hier een lekker zwembadje in de tuin, dus wij vermaken ons wel, ook als het zo heet is. Vandaag zou het erg warm worden, 35 graden heb ik gehooord!
Ooh het is hier echt prachtig weer, en in Nl verzuipen ze allemaal Ze hebben hier een lekker zwembadje in de tuin, dus wij vermaken ons wel, ook als het zo heet is. Vandaag zou het erg warm worden, 35 graden heb ik gehooord! [/quote]
geluksvogel, dat jij daar nu zit..... hittegolfje daar heh, hoorde ik ergens...