Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SeaSide schreef:Wat een leuke foto's, wij hebben echt een leuke dag gehad.
1 puntje wat leuk zou zijn voor volgend jaar, als er toch nog wat meer stamboeken zouden staan.
Marcella schreef:Ik was gisteren ook aanwezig.![]()
En KimD volgens mij heb ik je honden gezien inclusief baas wel, maar je honden vielen op.![]()
Nu nog even nagenieten komende tijd van de pijn. En heb leuke dingen gescoord voor de katten gratis en wat gekocht.![]()
Was met iemand anders mee die gratis kaarten gewonnen had.
KimD schreef:Marcella schreef:Ik was gisteren ook aanwezig.![]()
En KimD volgens mij heb ik je honden gezien inclusief baas wel, maar je honden vielen op.![]()
Nu nog even nagenieten komende tijd van de pijn. En heb leuke dingen gescoord voor de katten gratis en wat gekocht.![]()
Was met iemand anders mee die gratis kaarten gewonnen had.
Hahaha ja dat zal zomaar zijn! Ze vielen wel op ja.
Leo schreef:Ik zou denk ik ook niet zo snel naar een dergelijk evenement gaan voor de volle prijs, Horse Event eender. Ik heb op beide gewerkt, HE heel wat edities en AE nu 1 dagje. En vorig jaar AE als bezoeker maar dan wel met vrijkaart. Ik vind het het toegangsgeld wat ze vragen niet persé waard. Inderdaad is het ook erg duur om er te staan. Voor een kleine ondernemer nauwelijks aantrekkelijk, behalve voor de reclame.
Ik zag ook minder fel gestresste dieren als vorig jaar gelukkig. Wel hoorde ik dat oa Butternut wederom erg invasief aan het promoten was, maar gezien ik zelf de stand niet uit ben geweest behalve voor het toilet, weet ik dat niet uit eigen ervaring. Vorig jaar als bezoeker was het een mega irritatie van me hoe je door hen benaderd werd.
Leo schreef:Meen je johdat is inderdaad wel een klacht waard!
Klopt, het zijn gewoon studenten via een uitzendbureau oid die er staan. Ik had vorig jaar ook een aantal (oprechte) kritische vragen omdat ik nu eenmaal kritisch voermaar daar was inderdaad geen antwoord op. Ja jammer, dan kan je aanbieding nog zo mooi zijn maar niet voor mij.
Hhilde schreef:Do as I do is best een bekende trainingsmethode en op zich heel gaaf als je je er in verdieptIk kan me wel voorstellen dat het je ding moet zijn.
Las hierboven dat KimD schreef over Harness Lead, daar hebben wij het ook over gehad onderling. We kregen een foldertje en mijn vriend heeft het zo terug geduwd in de handen van die man. Nee, bedankt. Bijzonder middel.