nou ja het kan wel maar daar schiet ik echt niks mee op en is nog duurder en omslachtiger. Eerst naar een vliegveld (80 km minstens) dan vliegen mogelijk nog overstappen dan een auto huren en alsnog minstens 200 km of zo moeten rijden zonder overstap of met overstap 100 km rijden. .
Dan is heen en weer, zeker met een tweede chauffeur een kwestie van heen en weer. Dan kan ik tenminste meteen wat afzetten in huis. Heb ik nu ook zonder extra chauffeur gedaan.
En er is daardoor geen stroom nu ingeschakeld maar ergens buiten door edf afgesloten. Water hebben we gevonden dat is simpel. Alleen de meterstand moet afgelezen worden. Maar de stroom zit ergens buiten het perceel dicht.
brrrr ik zou het niet durven. De beneden douche wel. Die is goed aangelegd
) zou ik je best gunnen
maar hij is al langere tijd heel hard bezig frans te leren. En is inmiddels ook aardig verknocht aan het land sinds hij met mij daar op vakantie is geweest vaker. We hebben ook al meest van de eerder bekeken huizen eens langsgegaan samen. En al jaren neust hij bij elke makelaar die hij tegen komt over de grens wat huizen kosten
!
maar ja geen keuze. Er zal vast iets tofs voor terugkomen. De verwarming heeft het zwaar omdat de dozen inmiddels voor de radiatoren staan.
Maar ja geen keuze ik moet door.
Voordeel van een stichting of een bedrijf die huur je in, betaal je en ik hoef alleen maar te kijken en aanwijzingen te geven. Bij een groepje mensen moet ik alsnog fysiek aan de gang en zit ik dus met mijn oude dametje.