Singles reizen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xdniesje

Re: Singles reizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 13:36

Wat gek! Ik heb geen flauw idee wat ik gedaan heb, maar ik kom nu inderdaad uit op een andere pagina.
De pagina die ik eerder geopend had, die had ook echt andere afbeeldingen dan dat ik nu zie.. Dus waar die pagina dan vandaan komt..? :o

Deze reis ziet er ook leuk uit! én idd voor de soloreiziger, erg fijn!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 09:49

Hoihoi, ik breng dit topic weer even tot leven.

Ik dacht dat ik niet meer op vakantie zou kunnen dit jaar, maar kan nu toch nog even weg :)
Nu alleen de zoektocht naar welke vakantie.

Helemaal in mijn eentje zie ik niet zitten en is ook wel erg veel uitzoek werk zo kort dag. Het liefst ga ik dus met een groeps/single reis. Alleen welke?

Ik zou tussen 8 oktober en 6 januari weg willen.
Beetje zelfde leeftijd is wel leuk. Ik ben 29, de jongste zijn is geen probleem alleen tussen allemaal 40+ zitten hoeft niet. Prima om 40+/50+ ook in de groep te hebben, alleen dan wel graag ook mensen die rond mijn leeftijd zitten.
Actieve vakanties vind ik het leukst, veel vrije/zelf in te delen dagen vind ik minder. Ik kan niet twee intensieve dagen achter elkaar hiken, door een blessure. Hierdoor vallen een aantal reizen al af helaas.
Oja budget is rond de 2000 euro

Weten jullie nog organisaties?
Zelf 2x met Nosun mee geweest, goed bevallen. De site van Sawadee, Beyondboarders en Villavibes ook al gevonden.
Shoestring ook gevonden alleen heb ik het idee dat er daar naast de reis nog veel kosten bij komen.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 10:10

Ik wilde al Shoestring zeggen, zit precies in jouw leeftijdscategorie en is ook vaak wel actief. Ik heb net voor de tweede keer geboekt. Vorige keer vond ik het qua bijkomende kosten best duidelijk: je betaalt extra voor excursies die niet inbegrepen/facultatief zijn (en die staan gewoon op de website, inclusief prijzen), plus het eten. Dat laatste kan je zo gek maken als je zelf wil vaak.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 10:32

Ja ik wilde ook shoestring zeggen. Al 2 keer met veel plezier op reis geweest naar Costa Rica en Jordanië en over 3.5 week ga ik naar Thailand met Shoestring.

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 21:34

beyondborders.be doet hele gave actieve groepsreizen. zeker de moeite om eens te bekijken