Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juliedo24 schreef:Ik woon in Zürich in de stad en heb geen dieren, maar wel een heleboel planten waarvan sommige wel specifiek verzorgd worden. Wij zijn mid juli tot begin augustus niet thuis en ik zou graag ons appartement aanbieden, maar weet nog niet of mijn vriend dat ook ziet zitten, hij is wat voorzichtiger/wantrouwiger met zijn spullen. Ik zat er daarom aan te denken een borg te vragen en vantevoren even te skypen zodat je weet wie er zit.. eventueel met zelf opgesteld contractje dat wij diegene dan dat geld verschuldigd zijn zodra wij terug zijn en alles in orde is. Is dat een redelijk idee of denken jullie dat mensen dat niet willen/dat dat legaal niet deugt?
Ik overleg in ieder geval even met mijn vriend en als die het ziet zitten kom ik later met meer informatie over ons appartmentje in Zwitserland
edit: typo's
Vliendertje schreef:Ik bied mij aan voor aankomend jaar! Ik moet binnenkort mijn vakantie doorgeven op het werk en ben tot nu toe dus nog flexibel.
Ik heb wel een hond die graag mee wil. Kan geen trappen lopen en kent katten.
Evt ook voor weekendjes of nachtjes weg, ik werk in de zorg dus dat is goed te plannen!