Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:Dat weet ik, maar ik vind het fijn al iets te hebben.
enzino schreef:Je zal toch vanaf de douane naar de taxi of skytrain moeten lopen, dan kom je vanzelf langs pinautomaten en heb je binnen een minuut 20.000 baht op zak.
(Desnoods kies je zelf je bedrag en neem je 19.900 baht zodat je meteen wat klein geld hebt)
Maar als het je gerust stelt, lekker cash vanuit NL meenemen.
Needje schreef:Controlfreak in Azie leer je wel af. hahahaha Daar gaat bijna niets volgens plan.
Needje schreef:Niet crazy hoor. Prima. Als het voor jou zo het beste werkt.
Ik vond het juist heerlijk om alles een keer los te laten.
enzino schreef:Als je zo'n controlfreak bent zou ik je aanraden een pen mee te nemen in je handbagage.
Ergens voor het landen delen ze een kaart uit die je bij de douane af moet geven met je gegevens erop (of je een visum hebt, adres van je eerste hotel, persoonlijke gegevens) en ondanks dat je die kaart ook gerust voor de douane in kan vullen, aan een desk waar ze pennen hebben, raakt iedereen in het vliegtuig altijd in paniek om het zo snel mogelijk in te vullen en van elkaar een pen te lenen.
callippo schreef:Het is een stuk goedkoper om een stapel eurobiljetten mee te nemen en die op de luchthaven te wisselen, of elders in het land. Er zijn overal wel wisselkantoortjes, met een gunstiger koers dan de bank. Vooraf geld wisselen is echt zó 1970![]()
Maar daar kom je vaak pas ter plaatse achter. Zo had onze vakantie in Venezuela ook honderden euro's goedkoper kunnen zijn.