karuna schreef:Als je dit leest ben je inmiddels geland. Hopelijk rustige vlucht gehad en veel plezier
Nu in Munchen.
12.05 vliegen we hier weer weg.
Niets geen controles gehad.. Blijft me verbazen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:karuna schreef:Als je dit leest ben je inmiddels geland. Hopelijk rustige vlucht gehad en veel plezier
Nu in Munchen.
12.05 vliegen we hier weer weg.
Niets geen controles gehad.. Blijft me verbazen
Maar toen vlogen we met een Amerikaanse maatschappij, de tweede keer met een Europese.
Maar ik spaar nog een jaartje door! Tot die tijd zwijmel ik wel ij topics van anderen.
Nog nooit is er om medicijnpaspoort gevraagd. Enige zware controle op orlando terug was mijn overvolle heuptas. Daar had ik poederranja en couscous in pot ingepropt gekregen. De couscous was heel gevaarlijk kennelijk op rontgen.
Die is uitgepakt en toen kregen ze het niet terug
mocht ik achter zelf weer inpakken. Mevrouw kwam enigszins wanhopig me ophalen na bijna een hlf uur worstelen ermee, kon ze zelf om lachen ook. 
Ceetje_bokt schreef:Jolliegirl schreef:Hoe werkt dat?
In de supermarkt met creditcard betalen en dan extra opnemen zegmaar?
Je kan ook gewoon betalen met je bankpas (debitcard) en dan vragen om een cashback. Bij de Walmart nooit problemen mee gehad. Ik betaal bijna overal met mijn bankpas i.p.v. creditcard.
waanzinnig punt inderdaad!
En helaas viel mijn plannetje ook nog in het water voor dat geld. Ik zag mezelf heerlijk op het balkon met een wijntje genieten van de Mittens en de sterrenhemel. Helaas was het uitzonderlijk koud en zo’n beetje rond het vriespunt, dan ga je niet voor je lol buiten zitten.
Nergens last van tot nu toe.

Leven we net nog een beetje meer mee!