ik had iemand gevonden met wie ik mee zou kunnen gaan, maar vind z'n planning iets te ambitieus en ook niet zo tof (heb het idee dat 'ie leuke plekken overslaat) en inderdaad, ook erg lange afstanden. Hij is totaal niet voorbereid en "wil het allemaal maar op zich aflaten komen" maar dat vind ik te tricky voor zulke geïsoleerde plekken. Omdat hij heel erg twijfeld of hij met mij of toch alleen wilt gaan, heb ik het maar afgezegd.. zie het niet zo zitten om óf met gezeik in de auto te zitten óf ergens in een dorpje gedumpt te worden
Ik moet over een paar dagen Zuid-Afrika uit en vlieg dan naar Windhoek en hoop op goed geluk iemand te vinden die me mee wilt nemen op avontuur! Ik ben ook in contact met een werkplek in Tanzania bij de Kilimanjaro / Serengeti ! Safari's vanaf een paardenrug in combinatie met een kleine dierenartsenpraktijk dus alles waar ik van hou gecombineerd in één
hoop heel erg dat het wat wordt!Ondertussen heb ik de Garden route alweer gedaan (en 5 walvissen gezien vanaf de kust
)
Volgens mij heb jij heel veel gekke verhalen dus dat lijkt me zeker leuk! Je woont nu in de omgeving van Windhoek toch?
echt, zoveel valse hoop..