Het ging weer bizar hard
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met een week of twee, net voor de vakantie zou ik meer moeten weten.
Voor ons ook afwachten, een best stevige prijs ook nu maar dat is geen drama.
MightyJoe schreef:Is jullie ervaring dat in de laatste week voor de cross nog veel tickets op ticketswap komen?
Ik zoek nog 3 voor de zaterdag..Heb er 1 kunnen scoren, maar ze gaan zo snel weg.Via Marktplaats durf ik niet aan..
MightyJoe schreef:Is jullie ervaring dat in de laatste week voor de cross nog veel tickets op ticketswap komen?
Ik zoek nog 3 voor de zaterdag..Heb er 1 kunnen scoren, maar ze gaan zo snel weg.Via Marktplaats durf ik niet aan..
) jaar geleden stond er geen enkele kaart 1 week van te voren te koop. Dit jaar weer wel. Gewoon afwachten zou ik zelf doen. Dat ene kaartje kun je zelf altijd desnoods op de dag zelf nog verkopen mocht je niet alles bij elkaar krijgen.
geen bedden of tent hoeven meeslepen.
Dat is snel. Vrijdag kaarten met hulp van ticketswap zelf erop gekregen. Upload lukte niet zelf. Na plaatsen klikken meteen naar advertentie gekeken. Eh vreemd er staat er maar een beschikbaar. (Zat dus 5 seconden tussen
) ik bel terug is er iets fout gegaan? Nee hoor die persoon is al aan het betalen en de tweede is nu ook gereserveerd.
Wacht even kunt u dat herhalen?
Iets mafs dat soms zomaar gebeurd, vooral nu een ongelukkig moment dan
. Ik ga vooral voor de cross, de rest is bijzaak en er is altijd wel iets dat me bevalt
dus voor mij maakt het niks uit welke artiesten er zijn.
) en tweede was ook een belg. Mm toeval, maar bij even neuzen blijken ze wel bij elkaar te horen maar los van elkaar gekocht.
Ik heb gekozen niet te koppelen aan socials media, geen foto geen volledige naam. Blijf netjes anoniem. Maar verrassend dat je dus alles van de koper kunt nagaan