kimberleyepe schreef:Ik weet niet of je goed gelezen hebt maar ik ga niet naar de familie die ik volg. Zo emotioneel betrokken vind ik dat niet.
@drifter, dat is natuurlijk over de grens. Dit zijn erge dingen die wij niet eens zouden bedenken. Ik bedoel meer het is lastig te zeggen of een tik al te veel is.
En wat ga jij doen als je zulke "erge dingen" ziet? Want daar komen mensen die die Pearls aanhangen. Wat doe jij als je ziet dat er met een kind of baby dingen gebeuren waar wij 112 voor zouden bellen?
https://www.politicalresearch.org/2013/ ... rl-family/
Citaat:
Officials determined her death was caused by hypothermia and malnutrition. According to the investigation, “the parents had deprived her of food for days at a time and had made her sleep in a cold barn or a closet and shower outside with a hose. And they often whipped her, leaving marks on her legs.”
Hana’s death was the third confirmed case of an adopted child murdered by parents who followed the teachings of No Greater Joy Ministries (NGJ), founded by Christian fundamentalists Michael and Debi Pearl.
Heel naief dat je denkt dat ze willen horen hoe jij dat zou oplossen. Die mensen weten prima hoe andere mensen dat oplossen, maar kiezen voor iets anders. Het is geen achtergebleven gebied waar mensen niet beter weten.
Ik ben er niet helemaal uit of je nou de boel hopeloos romantiseert door alles maar te bagatelliseren of dat je eigenlijk de manier van denken wel onderschrijft, maar dat niet ronduit wil zeggen.
Ik denk ook, afgaande op jouw berichten hier, dat die mensen de indruk zullen hebben dat jij hun normen en waarden deelt. Aangezien ik dat idee al begin te krijgen.