De eerste foto is Goldi Sands Beach Resort in Negombo. Súper hotel! Gister safari door Wilpattu gedaan, en ja! Leopard gezien!!! (En olifanten, beer, krokodillen, etc). Geslapen (nouja, niet....) in een safari tent, en nu zijn we net aangekomen bij Amaara Forest Hotel (wat bizár luxe is!) en gaan zo naarSirigya
Ik heb je hotel even opgezocht, wat prachtig! Je leopard was gaaf om te zien op het filmpje, wat moet dat een sensatie geweest zijn om die in het wild live te kunnen spotten. Super gaaf!
Cubone
Geplaatst: 04-08-18 11:57
Sigriya is fantastisch! Als je begeleider het niet al aan raad, ga dan zeker bij de kleine rots kijken (pidurangala). Het is een klim, maar niet zo toeristisch en daardoor heel erg mooi!
Vandaag verplaatsing naar Trincomalee, waar we vervolgens 3 dagen blijven. Wel fijn want die verplaatsingen vind ik wel pittig, steeds 4/5 uur met de auto. In Trincomalee schijnt het 36 graden te zijn... waar we nu zitten 32 en flinke wind dus echt heerlijk!
Dit vriendje greep ik gister bijna in toen ik naar boven wilde
Snap ik heel goed hoor. Dat heb ik hetzelfde met rondreizen. Super gaaf maar best vermoeiend.
Vind het dan na een rondreis fijn aan het eind wat stranddagen te hebben.
Fitzroy
Geplaatst: 05-08-18 10:32
Nee, dat lijkt me logisch. Ik slaap ook nooit onderweg, er is zoveel te zien in een nieuwe omgeving ! Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig ook wel altijd probeer minimaal 2 overnachtingen in hetzelfde hotel te doen om wat meer rust te creëren. Iedere nacht ergens anders is imo ook teveel onrust.
Overigens fitz, eerder had je het over bedelen, in Negombo was het heel erg, dusdanig dat het inderdaad vervelend werd. Er werd me van alles aangeboden. Nu zitten we weer in een grote stad, en ik ga ervaren hoe het hier is, want buiten Negombo heb ik er geen last van gehad
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-18 15:17
Kon er slecht bij komen omdat er allemaal bomen voor m’n neus stonden, maar deze kustlijn is in 2004 volledig weg gevaagd....
Op zich ook logisch als je kijkt dat veel huisjes en winkeltjes bestaan uit een paar houten platen met een golfplaten dak....