Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dee_Es schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Ook weer vergeten, gaan er nog mensen naar La Plagne / Paradiski? Ik kan een piste aanwijzen die op de kaart er uit ziet als een fantastische mooie blauwe, maar een leugen is. Ik bespaar jullie graag 1,5km steppen/prikken.
vorig jaar geweest maar gelukkig die piste niet gehad (kan me het niet herinneren iig). Wax en sneeuwcondities doen trouwens wel erg veel hoor.
karuna schreef:Ah gelukkig opgelost. Vaak hebben ze puntenkaarten. Die koop ik altijd. Stuk goedkoper en je kunt als beginner er voldoende mee uit de voeten. Waar gaan jullie nu heen?
karuna schreef:Opstaan met knieen en het vallen ervoor ging zo snel dat ik dat niet eens herkend had. Andere niet gezien helaas. Knieen opstaan is niet te doen, de van billen opstaan zou wel handig zijn.
Saai tsja ik ben steeds zo druk bezig met fatsoenlijk naar beneden gaan dat steeds hetzelfde stukje juist handig was. Steeds op dezelfde plaats dezelfde bocht maken, maar was afgelopen weekend wel blij met die langere afdaling. Dit keer langer met naar beneden gaan bezig dan omhoog.wel fijn dat jullie nog een ander stukje hadden gevonden