Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nynke1 schreef:Klopt dan moet je echt een klein hondje hebben anders gaan ze als ruimbagage of vracht. Voor meenemen in de cabine geldt: Het totale gewicht van huisdier + reistas of kennel mag maximaal 8 kg (18 lbs) zijn.
maras schreef:Nynke1 schreef:Klopt dan moet je echt een klein hondje hebben anders gaan ze als ruimbagage of vracht. Voor meenemen in de cabine geldt: Het totale gewicht van huisdier + reistas of kennel mag maximaal 8 kg (18 lbs) zijn.
Correctie : wij vliegen met Transavia en mogen tot 10 kg hond inclusief tas mee nemen
berdien85 schreef:Ohh wat een leuk topic!
Wij gaan dit jaar voor de 3e keer met onze Border Collie op stap. Het eerste jaar zijn we naar de Vogezen in Frankrijk geweest: http://www.hondenmeenaarfrankrijk.nl super leuk. Leuke mensen en alles kan. Ook oppassen op de hond als je even iets anders wilt doen. Eten kan voor je worden gekookt, etc.
Vorig jaar hebben we een huisje in Duitsland (Sauerland) geboekt via Natuurhuisje.nl
En ook dit jaar via deze website maar dan naar België.
_classic schreef:Hoe doen jullie dat met kamperen? Ik ben bang dat als ik s'ochtends wakker word, ik met een kapot gebeten tent en een weggelopen hond zit