Neem altijd zelf eten en drinken mee. Nooit een probleem. Zolang je er niet mee op de terrassen van hun horeca gaat zitten natuurlijk want dan vinden ze het niet leuk meer denk ik haha.
melissa_93
Geplaatst: 20-02-17 20:52
Gisteren geweest, was een leuke dag. Vond het qua drukte enorm meevallen. Wat stukjes natuurlijk wel druk. Vooral de 1 euro stand was enorm druk. Wel een paar handige dingen gescoord. Verder een klein tasje, en wat kleding gescoord bij NED fashion. En oja niet te vergeten de Milka en een fles drank
Waren rond 2100 weer thuis, eerste 2 km vanaf de rai ruim een half uur overgedaan door 1 met autopech en net op de autobaan waren er 2 op elkaar geknald.
Zo ik ben weer bij me ouders. Heb niet heel veel gekocht eigenlijk vooral wat dingen gekregen voor me zusjes puppy. Verder heb ik een therme pakketje gekocht en een aloe vera pakket.
bij de foodhal heb ik alleen dat bakken en braden van renny en 2 pakken drinken van euh naam vergeten. vond er niet heel veel interessants dit jaar. Of ik was gewoon zuinig dat kan ook
Gashmiron
Geplaatst: 21-02-17 17:32
Hier ook zo weinig gekocht nog geen 20 euro kwijt haha. Renske pakket, gratis dingetjes voor de hond, redbull, droge worst en ook de olie van reddy. Vond dat er niet veel stond aan hebbedingetjes, dingen voor in huis waren al snel 30 euro en dat heb ik er niet voor over dat kan ik hier ook gewoon kopen. Vond het wel weer leuk en gezellig, gewoon lekker rondgelopen
Ik ga donderdag, nog meer mensen die dan gaan ? Ben heel benieuwd, voor mij is dit het eerste jaar, maar heb er onwijs veel zin in! Als mensen nog tips & tricks hebben hoor ik het heel graag. Klopt het dat je je shoppings kan dumpen in de auto en dan weer terug naar binnen kan gaan? Wij overnachten ook in Amsterdam, dus gaan ook nog een beetje sfeer van de stad proeven als Noorderlingen!
Hey Gruis ik ga ook donderdag. Ja je kan zeker je spullen dumpen in de auto. Even een stempel vragen bij het naar buiten gaan en je kan in en uitlopen zoveel je maar wilt!
Die ROKA tas, die wil ik ook! Kreeg je die bij de 5 voor 5 euro aanbieding?
Een vriendin van mij die tickets van mij zou krijgen heeft helaas moeten afzeggen wegens ziekte, dus nu maar 3 tickets op Marktplaats gezet, hoop dat ik ze vlot kwijt ben
mammaloetje
Geplaatst: 21-02-17 19:22
Ik ga morgen ook heen met mijn moeder en tante. Heb er ook veel zin in. Dit wordt mijn 3e jaar achter elkaar
Leuk zeg Alwiene, ik ben zelf klein en met donker haar, heb een moedervlek links van mijn mond, kan niet missen- daar herkent iedereen me altijd aan . Ben met een blonde vriendin dus mocht je me zien, geef maar een gil. Denk dat je die tickets via mp zo kwijt bent joh.
Phen
Geplaatst: 21-02-17 19:32
Ik ga morgen!
Nu lees ik op website dat het om 11 uur begint maar dat er om 10 uur al een aantal hallen opengaan. Heeft het dan nut om er al om 10 uur al te zijn?
@Phen, Ja ik vind van wel. Ik ga altijd meteen om 10 uur dat we daar zijn. Dan is vooral het eerste stukje Festival Fantastique leuk. Het voordeel is dat je dat gehad hebt tegen de tijd dat de meute komt en je dan een beetje voor de rest uit de andere hallen in kunt. Wij gaan dus donderdag en willen er ook rond 10 uur al zijn. Ook ivm parkeren trouwens dan weet je namelijk vrij zeker dat je nog onder de RAI en niet te ver weg staat
Ja zo dacht ik ook haha! Heb je in iedergeval al een gedeelte gehad Dan is de keuze snel gemaakt en ben ik er om 10 uur al. En dan om 11 uur zsm naar de foodhal
Ja die kreeg je bij aankoop. Zijn zo lekker die kaaskoekjes.
Alwiene
Geplaatst: 21-02-17 19:43
happyhorse schreef:
Ja die kreeg je bij aankoop. Zijn zo lekker die kaaskoekjes.
Dat zijn ze! Maar normaal 1,69 per pakje wat ik erg duur vind. Dus ik ga zeker even die aanbieding scoren. En die shopper is COOL. Sorry ik heb een shopper tic