Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 10:46

klinkt goed allemaal!

persoonlijk vond ik Sicilië echt helemaal niks, maar dat is ook al heeeel lang geleden. Veel afval (koelkasten, bankstellen, alles kwam je tegen op het strand :\ ) maar hopelijk is dat nu verbeterd. Sardinië was echt 10.000 keer beter en mooier i.m.o. :j

Ibiza al 3x geweest, blijf het fantastisch vinden. Veel meer dan alleen party! Enjoy!

Gran Canaria ga ik misschien in het najaar weer even een weekje.
Ik hoop volgend jaar toch wel een grote reis te maken, maar dit jaar gewoon 2x genieten van mijn 2e thuisland Spanje {:} ook niet verkeerd

Frummels

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 10:53

Alpha: ik hoop dat het inmiddels meevalt. Ik hoorde juist dat het er prachtig is en schoon :)

We hebben ook nog een lang weekend Venetië geboekt voor September :D Even na-zomeren

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 11:13

Oh ben zeer benieuwd! deel je je ervaring zodra je terug bent? :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:13

Tinklinger schreef:
Goof schreef:

Lekker touren door Toscane!!

Zijn er plaatsen die je specifiek aanraad? *\o/*

Voor wat betreft Toscane zelf; in een ander topic schreef ik een tijdje terug dit:
Toscane <3 <3
Het is daar zo waanzinnig mooi, echt genieten.
Ik zou niet in de zomervakantie gaan, te druk, overal Nederlanders, file-lopen in de bekende steden.
Er zijn al wat mooie plaatsen genoemd. Ik vind Firenze echt fantastisch.
Siena en Lucca zijn zeker de moeite waard, evenals Arezzo.
Vergeet vooral ook de kleine eeuwenoude plaatsjes niet; Montalcino, Montepulciano, Monteriggioni, San Gimignano, San Miniato, Volterra.
DE tip om Toscane te ontdekken is echt; ga touren met de auto, en neem vooral overal de kleinst mogelijke weggetjes. Dan kom je op waanzinnige plekken, miniscule dorpjes, verlaten gebouwen en boerderijen, ruïnes, wijnboerderijen/-proeverijen etc.
Ik heb trouwens een geweldige mooie rit op ijslanders gemaakt door de heuvels en wijnvelden in de omgeving van Sienna. Ook een aanrader!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:16

Alpha89 schreef:
Oh ben zeer benieuwd! deel je je ervaring zodra je terug bent? :D

Ik ben ook heel benieuwd! Zal mijn ervaring delen :j

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 23:32

Over 2 weken 10 dagen naar Sicilie!

En in september nog een weekje naar het vakantiehuis van mn ouders in Zuid-Frankrijk. Misschien tussendoor of later in het jaar nog een stedentrip.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 23:45

Mijn bestemmingen worden Frankrijk (waar weten we nog niet) en Roemenië! Frankrijk kom ik minimaal 1 keer per jaar maar Roemenië wordt de eerste keer dus ik ben erg benieuwd. We gaan trekken door het hele land en er staat ookal een paardrijtocht op mij te wachten, can't wait :D

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 23:47

Jaa wat leuk dit. Ik ben in april in Zagreb geweest, waar ik echt van heb genoten! Eind juni ga ik vijf dagen naar Boedapest en in juli ga ik nog naar Lissabon en Berlijn! Zoveel zin in de zomer :D

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 03:28

Niemand toevallig in Fes Marokko geweest? Vind t op de een of andere manier erg spannend om daarheen te gaan..

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 08:05

Hier is de planning gewijzigd. Deze zomer worden het de Seychellen. Ben heel benieuwd aangezien we ook in december naar de Malediven gaan. Beide wel droombestemmingen voor mij!

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 08:40

Ik ga als alles door gaat in september een weekendje Disneyland Parijs met de auto met en goede vriend van me. Een uitgelekt Facebook grapje haha

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:31

meisje_ schreef:
Niemand toevallig in Fes Marokko geweest? Vind t op de een of andere manier erg spannend om daarheen te gaan..

Niet in Fez maar ik ben wel in Maroko geweest en heb daar een hele leuke vakantie gehad. Wat vind je er spannend aan?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 10:42

Deze maand naar Duitsland en eind van het jaar naar Sri Lanka. :D

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:12

Sandyislief schreef:
meisje_ schreef:

Niet in Fez maar ik ben wel in Maroko geweest en heb daar een hele leuke vakantie gehad. Wat vind je er spannend aan?

Dat kan ik niet precies benoemen.. hoe de mensen zijn, hoe de zorg geregeld is.. geenidd precies. Maar voor jou was het wel een geslaagde vakantie daar dus :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:14

Ik ben in marrakech geweest en dat was echt fantastisch. Marokko is gewoon een super ontwikkeld land met goede zorg etc. Het is wel handig als je een woordje Frans spreekt, maar als dat niet zo is is er in geval van nood altijd wel iemand bij het hotel die voor je kan vertalen. Gewoon van genieten, Marokko is echt een prachtig land met hele lieve, warme, gastvrije mensen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:15

Bij mij is bestemming onbekend :Y) Ergens binnen Europa. Heb gisteren voor half augustus 6 dagen reis via Srprs.me geboekt.
Wilde eerst niet op vakantie gaan, want moet eigenlijk nog wat geld sparen na de 5 maanden Curaçao vorig jaar (en 6 weken Sri Lanka), maar da's mislukt }:0 :Y) Kon de verleiding niet weerstaan om er toch nog even tussenuit te gaan.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 11:17

Okee. Ik vond de mensen in Marokko erg vriendelijk en behulpzaam. Ik was daar in mijn eentje op vakantie en werd overal geholpen en er werd overal een praatje met me gemaakt en ik werd vaak uitgenodigd om thee te drinken. Ook vertellen ze graag wat over hun land.

Over de zorg zou ik je niks kunnen vertellen want daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Wel heb ik een apotheek gezien in Marrakech vlak bij mijn hotel.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 19:56

Nessie schreef:
Hier is de planning gewijzigd. Deze zomer worden het de Seychellen. Ben heel benieuwd aangezien we ook in december naar de Malediven gaan. Beide wel droombestemmingen voor mij!

Jij hebt altijd van die gave bestemmingen, en hebt volgens mij al zoveel gezien <3

Ik mag daarvoor nog heel wat jaren sparen :+

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:10

Dankjullie voor de berichten over Marokko. Dit stelt mij al wat meer gerust.

Mooie bestemmingen komen er voorbij!

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-17 08:51

Ben zelf niet in Marokko geweest maar van anderen heb ik gehoord dat ze echt een fantastische (rond)reis hebben gehad daar!

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 12:29

Leuk topic om ideeën op te doen! :D

Wij gaan volgende maand 2 lange weekenden naar camping Val d'Or in Luxemburg en in september gaan we 2 weken naar Zakynthos, Griekenland :D

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 18:10

JeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:26

Jeetje mensen, wat een geweldige bestemmingen komen er voorbij!

Ook ik mag dit jaar zeggen dat ik eindelijk eens op vakantie ga :D Vanaf mijn vierde niet echt meer op vakantie geweest, dus werd hoogtijd!

Samen met een vriendin ga ik naar Gran Canaria. Ik heb nog nooit gevlogen of überhaupt verder gekomen dan Duitsland of Engeland, dus ben echt heel benieuwd!

Eerst had ik Kaapverdië op het oog, maar dat was ons toch nog iets te onbekend. Iemand daar al eens geweest?

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:36

Leuk RionaFjord! Wanneer gaan jullie en naar welke plek? Als je tips wil over het eiland mag je me pb'en ;)

JeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:55

Wij vertrekken 11 september I know, de beste dag om je eerste vliegreis te boeken :P
We zijn daar voor 7 dagen, waarvan we 3 dagen een auto huren, dus als je leuke uitstapjes weet?

We verblijven in een hotel in Playa del Ingles. Lekker dicht bij het strand en een paar km van het centrum af :D