Ik vond er eerlijk gezegd niks aan. Had er veel meer van verwacht. Ben 4 jaar geleden ook geweest en toen stonden er leukere kraampjes en waren er ook leukere aanbiedingen. Ik ga er niet meer heen.
Das maar goed ook, anders kwam er op een gegeven moment niemand meer
Alwiene
Geplaatst: 21-02-16 00:17
Zooo ik zit eindelijk rustig op de bank. Ik vond het weer geslaagd. We hebben de hele hal met gezondheidsproducten enzo gewoon niet gehad omdat we geen tijd meer hadden. Lekker inkopen gedaan. Biofood vlees voor de hond, Eru smeerkaas, Fred en Ed produten, Jan Pannenkoekenpakket, Die tas van kortingisleuk, Vleesvervangers, haaraccesoires, kettinkjes, Koffie, Caramel, Canei perzik, Hands off my choclat, Verkade chocolade van de Scoupy actie, Soep, superschattig Mepal bakje om fruit in te doen, Waxmelts, Milka producten, Huissokken, Red Bull (spotgoedkoop zeg, 4 voor 2 euro). Dat was het ongeveer wel denk ik.
Gratis gekregen: - Theedoek - Red bull (2x gehad, maar wel geopend dus heb lekker stijf gestaan van de red bull hahaha) - Belvita koekjes - Mini snickers - Dentasticks voor de hond - Snoepjes en vleesstaafje voor de hond, je kan hier ook iets voor andere huisdieren krijgen, was vitakraft geloof ik. - Zakje met wasmiddel, wasverzachter en geurparels - Zakje met 3 dreft platinum vaatwastabletten - Test de Teek pakketje bij Beaphar - Rol beschuit bijna op datum bij aankoop van de Kortingisleuk-tas
Verder kwam ik in mijn tas een bison lijmstift tegen die ik DENK ik bij de aankoop van de blokker shopper (voor 5 cent ofzo) erbij heb gekregen, maar dit weet ik niet zeker. En in de tas met waxmelts kwam ik body glitter tegen waarvan ik ook maar aanneem dat het een kadootje is hahaha.
Ik ga morgen en echt super veel zin erin. Morgen half 9 op station zijn voor de bus die me brengt.
Alwiene
Geplaatst: 21-02-16 00:56
Oh ja, de meeste koelproducten koop je met (soms superschattige) koeltasjes. De meeste anderen leveren of een bigshopper bij de deal of leveren een tasje voor 1 cent (bv product 3,99 tasje 1 cent, of product 4 euro en tasje 1 cent, na afronden dus weer 4 euro ) Dus over tassen vooral niet teveel zorgen maken.
Toen we er net waren zei ik tegen onze trolley "Zo jongen, ben je er klaar voor" en wat denk je?? Valt 3 meter verderop het wiel eraf. Hij was er duidelijk niet klaar voor Die hebben we gedumpt en bij de blokker voor 12,50 een nieuwe gehaald. Mooi ding, er stevig en heeft goed gefunctioneerd.
Ik was trouwens mijn appels nog vergeten te noemen geloof ik, 4 kanzi voor 1 euro. En had nog een gratis krant en een gratis tas bij Kärcher.