Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Daarom is ticketswap ideaal. Ik heb campingkaart over. Ik kan niet gaan met mn knie blessure. Na 3 maanden nog niet oké genoeg om daar zulke afstanden te lopen. Laat staan dansen of per ongeluk door iemand geduwt te worden en op matje slapen.
karuna schreef:Ik had daar ook naar gekeken. Ik denk even na, zou graag gaan maar het risico vooral kreng drie dagen tegen het lijf te kunnen lopen. Ik weet dat ik haar zeer waarschijnlijk aanvlieg na wat ze geflikt heeft en ik wil niet buiten het terrein gezet worden en een permanent verbod krijgen. Lastig dillema dus.
Maar desnoods per pb wat zou campingkaart moeten kosten?
MarloesV89 schreef:Jackyyb schreef:Ik meld me ook weer!
Maar manmanman wat een ellende vooraf. Nadat een vriend van de site werd gegooid en er weer op kwam; caravankaarten uitverkocht. (met de speciale voor verkoop van leden)
Uiteindelijk besloten camping kaarten te kopen, waren we niet meer bij de eerste zoveel.. dus ook €50-, duurder.
Vrienden een huis gekocht dus willen niet meer. Nieuw slachtoffer gevonden, mijn campingkaart verkocht en gaan nu Grasnapolsky!
Reuze benieuwd hoe dat is, maar het feest op het terrein zal er niet minder om worden!
Als je eenmaal op het Grasnapolsky hebt geslapen wil je nooit meer anders!Ik slaap daar dit jaar ook weer en het is gewoon super chill!
1 tip: mocht het wat kouder weer worden, neem een extra deken mee. Die slaapzakken die je krijgt zijn namelijk erg dun.
eenitraM schreef:Gewoon gaan!
Over twee weken heeft t grootste gedeelte hiero last van een kater en de schijterij. Over 2 weken zijn er nieuwe verhalen geboren en mensen gesloopt. Over 2 weken hebben we nog 2 dagen voor de boeg. Kan niet wachten