Zwarte Cross 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: Zwarte Cross 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 21:39

O leuk om te horen zeg, niet.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:13

Ow jeetje das niet tof nee ... Kun je niet met iemand anders mee ??

Kaarten overkopen zou ik persoonlijk ook niet snel doen nee. Je hoort zoveel verhalen van fraude !

Mag helaas geen fotos showen .. De rest van de bouwgroep wil alles een verrassing houden :))
Mag wel verklappen dat jullie mogen uitkijken naar een gouden jeep bij de heels on wheels klasse !! Dat zijn wij :):) :):) :):)

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:16

Wij hebben evt nog 2 camping kaarten over te nemen, niet om reclame te maken ofzo maar ik weet wel dat ze betrouwbaar zijn en dat er iemand wel blij mee kan zijn :D

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:18

Wij hebben vorige week ook nog 3 rennerskwartier kaarten verkocht !

Voor een belachelijke prijs trouwens .. Ze bieden tegen elkaar omhoog op marktplaats ! Nu hebben diegene geluk want ze hebben nu dure maar betrouwbare kaarten maar dat weet je niet aan de andere kant van het scherm..
Ik zou het niet zomaar doen denk ik.
(Via via wel maar niet zo vanaf marktplaats)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:26

Daarom is ticketswap ideaal. Ik heb campingkaart over. Ik kan niet gaan met mn knie blessure. Na 3 maanden nog niet oké genoeg om daar zulke afstanden te lopen. Laat staan dansen of per ongeluk door iemand geduwt te worden en op matje slapen.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 07:32

Zonnetje81 schreef:
Daarom is ticketswap ideaal. Ik heb campingkaart over. Ik kan niet gaan met mn knie blessure. Na 3 maanden nog niet oké genoeg om daar zulke afstanden te lopen. Laat staan dansen of per ongeluk door iemand geduwt te worden en op matje slapen.

Ik had idd gekeken op ticket swap, maar voor de zaterdag zijn geen kaarten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 08:07

Ik had daar ook naar gekeken. Ik denk even na, zou graag gaan maar het risico vooral kreng drie dagen tegen het lijf te kunnen lopen. Ik weet dat ik haar zeer waarschijnlijk aanvlieg na wat ze geflikt heeft en ik wil niet buiten het terrein gezet worden en een permanent verbod krijgen. Lastig dillema dus.

Maar desnoods per pb wat zou campingkaart moeten kosten?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 10:42

Nicole, het is zo groot joh, kleine kans dat je ze tegenkomt. En ten tweede je bent een sterke vrouw dus je laat je toch niet gek maken door die 2 door een super goed feestje te missen?
Gewoon gaan en genieten :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 11:40

karuna schreef:
Ik had daar ook naar gekeken. Ik denk even na, zou graag gaan maar het risico vooral kreng drie dagen tegen het lijf te kunnen lopen. Ik weet dat ik haar zeer waarschijnlijk aanvlieg na wat ze geflikt heeft en ik wil niet buiten het terrein gezet worden en een permanent verbod krijgen. Lastig dillema dus.

Maar desnoods per pb wat zou campingkaart moeten kosten?

Campingkaart gewoon tegen aankoopprijs, ik dacht 129 euro uit mijn hoofd. moet ik even kijken

Kimmetjee07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:05

Helaas niemand die met mij mee wilt

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:42

Ik heb een 3-dagen kaart te koop (e-ticket). Wegens (leuke) omstandigheden dit weekend geen tijd voor de Zwarte Cross.
Bij interesse graag PB

Jackyyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 22:03

MarloesV89 schreef:
Jackyyb schreef:
Ik meld me ook weer! :D

Maar manmanman wat een ellende vooraf. Nadat een vriend van de site werd gegooid en er weer op kwam; caravankaarten uitverkocht. (met de speciale voor verkoop van leden)
Uiteindelijk besloten camping kaarten te kopen, waren we niet meer bij de eerste zoveel.. dus ook €50-, duurder.
Vrienden een huis gekocht dus willen niet meer. Nieuw slachtoffer gevonden, mijn campingkaart verkocht en gaan nu Grasnapolsky!
Reuze benieuwd hoe dat is, maar het feest op het terrein zal er niet minder om worden! :D

Als je eenmaal op het Grasnapolsky hebt geslapen wil je nooit meer anders! :') Ik slaap daar dit jaar ook weer en het is gewoon super chill!
1 tip: mocht het wat kouder weer worden, neem een extra deken mee. Die slaapzakken die je krijgt zijn namelijk erg dun. ;)

Aaahhh oke bedankt voor de tip!! Gaan nu gelukkig ook met n hele groep naar het grasnapolsky. Maar oeioeioei met het mooie weer wat we af en toe hebben, heb ik er al machtig zin an!
Toch jammer dat Bennie ook niet gaat optreden met de motorband :( (a)

EvalynnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 22:06

Kimmetjee07 schreef:
Helaas niemand die met mij mee wilt

Ik ben nog nooit geweest, maar ik zou wel heel erg graag een keer willen gaan :) Zou dan waarschijnlijk de vrijdag worden. Je kan altijd een PB sturen! :)

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 23:00

Ik zou me ook niet tegen laten houden door ex en kreng !!!
Idd kleine kans dat je ze tegen komt en dan zeg je gewoon doodleuk hoooooi en loop je door.. Wss denken ze dan wtf doet zij blij.. Sta je er boven haha

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 09:56

Ach Nicole!

Anders heb ik een hele goeie linkse! Ik ken dr niet maar uit principe haat ik dr nu al :Y) *\%/*

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 10:04

Grote kans om tegen te komen helaas omdat ze twee dagen polsbandjes uitdelen. En de derde dag als bezoeker. Waar ik vooral bang voor ben is mezelf, dat ik dus uit ga halen fysiek wat ik niet wil. En dat gun ik haar niet. Mijn boosheid zit nog heel erg diep, ondanks dat ik verder lekker in mijn vel zit. Ze heeft ietsje teveel geflikt. Ben niet gewelddadig aangelegd maar heel soms zie ik haar in de verte hier lopen in de auto en moet mezelf dwingen niet over haar heen te rijden zo ongeveer. -O- en weet niet of ik mezelf dat wil aandoen. Dan is de ontspannen dag al een eind minder ontspnnen.

Denk dat ik wel via omroep gelderland ga kijken volgend jaar weer proberen. Ben ik een jaar verder.

Maar jammer geen foto voorproefje :+ .

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 10:52

Ik ben ook goed in n stevige linkse :)) enneee uit principe heb ik nu ook haat :+

Snap het enigzins.. Wel erg jammer dat je door zoiets de cross moet missen ! Volgend jaar dan idd beter !!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 11:06

Ik heb een goede linkse en rechtse }> en kan met krukken meppen ook nog. Maar beter zo jammer maar niks aan te doen. Word ik een grote meid van en ga gewoon genieten van jullie verhalen. *\o/*

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-16 11:34

Gewoon gaan!

Over twee weken heeft t grootste gedeelte hiero last van een kater en de schijterij. Over 2 weken zijn er nieuwe verhalen geboren en mensen gesloopt. Over 2 weken hebben we nog 2 dagen voor de boeg. Kan niet wachten :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 11:50

Ohw wat balen Karuna!

Ik heb nog helemaal geen zwarte cross gevoel, zo erg :=

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 23:30

Nu de zwarte cross dan toch bijna is.... Ik heb toch weekendkaarten gekocht!

Nu zijn we vergeten voor een vriendin zaterdagkaarten te halen. Dus als iemand nog toevallig van een zaterdag dagkaart af wil hoor ik dat graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 23:37

Ik bied me heel graag aan voor twee zondag kaarten. :D

EvalynnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:40

Op Vraag en Aanbod Achterhoek komen nog aardig wat kaarten voorbij! Ik zelf kan de Zwarte Cross horen als ik buiten sta. Ben er helaas nog nooit geweest maar ik hoop stiekem dat ik nog iemand zo ver krijg om met mij mee te gaan :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 07:50

eenitraM schreef:
Gewoon gaan!

Over twee weken heeft t grootste gedeelte hiero last van een kater en de schijterij. Over 2 weken zijn er nieuwe verhalen geboren en mensen gesloopt. Over 2 weken hebben we nog 2 dagen voor de boeg. Kan niet wachten :D

Precies dit Nicole! Is er niemand die met je mee wilt? En als je straks een van ons ziet lopen dan trek je ons maar aan de mouw op je tot bedaren te brengen ;)

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 09:29

Ik heb toch een zaterdag kaart gekocht :D. Nu alleen even afwachten of ik met de groep mee kan welke ik in gedachten had en anders maar snel op zoek naar iemand anders die zaterdag gaat waarbij ik gezellig mee mag xD.