Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilli schreef:Kjus kost daar minimaal €200, dus als je geldpest hebt, is dat zeker een aanrader(OK, de artikelen waren €800, dus de korting is zeker de moeite waard, maar alsnog blijft de kleding erg duur!)
AnneJ1995 schreef:Hilli schreef:Kjus kost daar minimaal €200, dus als je geldpest hebt, is dat zeker een aanrader(OK, de artikelen waren €800, dus de korting is zeker de moeite waard, maar alsnog blijft de kleding erg duur!)
Haha precies, ik vind dat ook nog veel te duur. Maar wellicht had iemand een item van Kjus op 't oog en kan die nu met 500€ korting kopen, toch lekker haha!
Phen: heb jij enig idee of ze daar ook snowboots hebben? Dat is het laatste item dat ik nog moet scoren, kan m'n 'oude' echt nergens vinden helaas. Waren hele gave fel roze
WillemYntJee schreef:Iemand nog tips voor ons?
M'n moeder heeft bedacht toch nog op wintersport te willen ivm wegvallen van andere vakantieplannen. De eisen zijn als volgt:
- goed bereikbaar met vliegtuig en/of trein (vliegen vanaf Rotterdam)
- goed aaneengesloten gebied liefst met toch wel > 75/100 km piste leuk voor de gevorderde skiër
- Zwitserland, Frankrijk of Oostenrijk
- zo sneeuwzeker mogelijk eind januari
- leuk, gezellig dorp, niet alleen maar betonnen hoogbouw
Plaatsen waar we bijv al zijn geweest: chamonix, zermatt, Verbier, sankt moritz, val thorens, davos, tignes, iets wat daar op lijkt dus.
WillemYntJee schreef:Iemand nog tips voor ons?
M'n moeder heeft bedacht toch nog op wintersport te willen ivm wegvallen van andere vakantieplannen. De eisen zijn als volgt:
- goed bereikbaar met vliegtuig en/of trein (vliegen vanaf Rotterdam)
- goed aaneengesloten gebied liefst met toch wel > 75/100 km piste leuk voor de gevorderde skiër
- Zwitserland, Frankrijk of Oostenrijk
- zo sneeuwzeker mogelijk eind januari
- leuk, gezellig dorp, niet alleen maar betonnen hoogbouw
Plaatsen waar we bijv al zijn geweest: chamonix, zermatt, Verbier, sankt moritz, val thorens, davos, tignes, iets wat daar op lijkt dus.
Alexandra__ schreef:Gaan er meer mensen in de kerstvakantie naar winterberg? Ik ben bang dat dat hetzelfde wordt als de foto op de vorige pagina
bloempie186 schreef:Pattyy_ schreef:Heeft iemand een leuke tip voor in de regio skicircus saalbach?
Ligt eraan wat je zoekt?
Wij gaan ieder jaar naar Hinterglemm en vermaken ons prima!