.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 22:06

Nagini schreef:
Rinkex schreef:
Voorlopig in zowel juni als Juli naar de USA
Eerst naar LA begin juni voor een paar dagen.en dan in Juli terug voor 2 weken en dan beginnen we in San Francisco

Als iemand nog leuke dingen in LA weet,graag!

Langer dan 2/3 dagen in LA is echt te lang hoor.. er is niet vrijveel te doen.

Griffith park is leuk om eens even doorheen te lopen.
Universal studios.
Rondje Beverly Hills.
Voor geweldig GIGANTISCH ontbijt: The Griddle cafe.
The Standard hotel heeft een zwembad op de rooftop wat ook leuk is.
Verder voornamelijk de standaard dingen.

Als ik jou was zou ik naar Santa Monica of Santa Barbara rijden of.. mijn persoonlijke favoriet Orange County/Hungtington beach. :)

Nou, niet veel te doen is relatief natuurlijk :D

Als je van kunst houd: The Getty Center. Fantastisch gebouw, prachtige collectie, uitzicht, tuin..... Kun je al een dag rondlopen.
Farmers Market is ook leuk.
Lekker rondlopen in de kunstbuurtjes.
Disney als je daar van houd.

Nagini

Re: Wat zijn de vakantieplannen 2015?(Tips/hulp voor bestemming)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 22:46

Maar Farmers market en kunsbuurt heb je ook binnen één dag gehad. ;)

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 12:06

Ginootje schreef:
Ik adviseer Bali! Zit er zelf nu op dit moment! <3

Ik vlieg morgen naar Bali, vanuit nieuw zeeland. Dus duurt even voordat ik daar ben. Ben jij aan het rondreizen of woon je daar? Heb er onwijs veel zin in! Zal wel heel warm zijn :)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 12:10

Ik ga niet echt op vakantie. Hoop dat ik eind augustus afgestudeerd ben en dan aan het werk kan en dan sparen om uit huis te gaan. Misschien later in t jaar nog een paar dagen Terschelling. Maar ik vind het ook prima hoor, vermaak me thuis ook zeker wel :)

larissa96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 15:49

Leuk topic! Ik heb al heerlijke warme landen voorbij zien komen hihi.

Ik ga dit jaar in Juni een weekend weg naar Bergen aan zee met wat stalgenootjes en de paarden. In juli ga ik met mijn ouders op vakantie, we hebben alleen nog steeds totaal geen idee waar we heen willen :+ We zijn op zoek naar een wat kleinere camping of appartementje (iig iets waar je wat kan huren) met leuke activiteiten op de camping of in de buurt en een mooie omgeving qua natuur om foto's te maken/te wandelen en te mauntainbiken. Ik ben al heel veel leuke boerencampings tegengekomen in Spanje en Italie maar die zijn telkens te ver weg helaas. Dus als iemand een leuke camping/appartement weet.... :j

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 17:18

Hallo allemaal!

Hier een midweekje naar Roompot Weerterbergen geboekt. We gaan over precies 4 weken. Ik ga met mijn vriend, mijn neef en zijn vriendin.
Ben nog nooit op Roompot geweest, is dat net zo leuk als centerparcs? Iemand specifiek in dit park geweest? Ben heel benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:45

Domi_94 schreef:
Bij mij staat er niet zo veel op de planning, eind augustus 6 dagen naar Nice. Daar heb ik wel zin in. Iemand nog tips voor leuke, betaalbare eettentjes?

Kijk even op tripadvisor, echt een leuke site :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 18:50

Wij gaan met de auto naar Denemarken, Zweden en Noorwegen. (in 2 weken) :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:14

Ik heb ook helemaal zin om binnenkort weg te gaan!
Nog dingen die we echt niet moeten vergeten? We gaan kamperen :D

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 08:43

1234 schreef:

Gaaf! Maar twee weken, waar gaan jullie dan heen? :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 09:07

Stinkmodder schreef:
1234 schreef:

Gaaf! Maar twee weken, waar gaan jullie dan heen? :)

We blijven op de meeste plekken maar één of twee nachten, hoogstens drie. Gaan naar Kopenhagen, dan door naar Zweden, langs de kust naar boven naar Oslo en dan dwars door Noorwegen naar de fjorden en dan langs de fjorden/kust terug richting Denemarken en van daaruit naar Nederland. Zitten wel veel in de auto maar we verspreiden het een beetje door soms één of twee overnachtingen :) sommige stukken rijden we in één dag. Willen veel natuur/mooie gebieden zien ook.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 09:30

_sharonnn schreef:
Ik heb ook helemaal zin om binnenkort weg te gaan!
Nog dingen die we echt niet moeten vergeten? We gaan kamperen :D

Jaaa hier ook een kampeerder :D Dingen die ik altijd vergeet zijn haringen, grondzeil, zit namelijk niet bij de tent in de zak :') scheermesjes, deo, zorgpasje, dat soort dingen.

Nog 17 nachtjes dan is het zover, 3 weekjes Slovenië met mn vriend. Heeeel veel zin in!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 09:31

Wij gaan naar Slovenië naar camping Terme Catéz. Wie weet paardrijfaciliteiten daar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 09:37

Weekje Limburg :) , was even wikken en wegen maar lekker naar de andere kant van het land toe

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:12

OneAndOnlyx schreef:
Wij gaan naar Slovenië naar camping Terme Catéz. Wie weet paardrijfaciliteiten daar?

Ik heb vorig jaar gereden in Slovenië, weet niet meer precies hoe het daar heette. Zal eens navragen vanavond. Lipica, waar de lippizaners komen is volgens mijn vriend heel erg leuk. Je kunt daar shows bijwonen en in die stallen rond kijken, schijn heet mooi te zijn. Ik ga daar dit jaar ook kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 10:08

Vet koel, we zijn door mn schoonouders uitgenodigd om volgend jaar mee te gaan naar Noorwegen. Echt eel leuk!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 11:29

1234 schreef:
We blijven op de meeste plekken maar één of twee nachten, hoogstens drie. Gaan naar Kopenhagen, dan door naar Zweden, langs de kust naar boven naar Oslo en dan dwars door Noorwegen naar de fjorden en dan langs de fjorden/kust terug richting Denemarken en van daaruit naar Nederland. Zitten wel veel in de auto maar we verspreiden het een beetje door soms één of twee overnachtingen :) sommige stukken rijden we in één dag. Willen veel natuur/mooie gebieden zien ook.

Ah, oké! Gaaf hoor, ik ga zelf ook die kant op deze zomer. Alvast veel plezier. :)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:29

finnens schreef:
OneAndOnlyx schreef:

Ik heb vorig jaar gereden in Slovenië, weet niet meer precies hoe het daar heette. Zal eens navragen vanavond. Lipica, waar de lippizaners komen is volgens mijn vriend heel erg leuk. Je kunt daar shows bijwonen en in die stallen rond kijken, schijn heet mooi te zijn. Ik ga daar dit jaar ook kijken.

Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:42

Wij zouden eigenlijk naar Kos in Griekenland gaan, maar door al het negatieve nieuws en de onzekerheid omtrent de 'Grexit' hebben we vandaag toch omgeboekt. Nu gaan we 23 Augustus naar Side in Turkije :)

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-15 20:12

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 23:17

Iemand suggesties?
- Laatste (2) week/weken van augustus
- Liefst met het vliegtuig of eigen vervoer (buiten EU is ook prima)
- Budget tot 600 euro max, goedkoper is nog beter
- We zijn een stel (21 jaar), feestvakantie willen we absoluut niet, wat uitgaansgelegenheden zou prima zijn
- Niet te warm (<30/35 graag)
- Geen camping

Voorkeur voor soort hotel hebben we niet, maar als de reis al duur is hoeft het niet super luxe. Heb ook op AirBnb gekeken namelijk, maar heeft een van jullie daar ervaring mee in het buitenland? Een busreis wil ik trouwens niet, het moet echt met het vliegtuig of eigen auto te bereizen zijn..
En wat is goedkoper: pakketreis (vlucht en hotel) of tickets los boeken en hotel zelf erbij zoeken? En hebben jullie nog aanraders qua vliegmaatschappijen? Marrakech leek me wel leuk maar via Ryanair is de heenvlucht 30 euro en de terugvlucht 200, dan denk ik "laat maar zitten" (ook al valt het dan overall nog best mee natuurlijk).
Alvast bedankt! :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 23:29

Is het genoemde budget pp of voor jullie samen?
Ik heb dit jaar voor het eerst bij airbnb geboekt in Kroatie. Desondanks ik dus nog geen volledige ervaring heb voel ik me er wel goed bij, het boeken liep in ieder geval al fijn.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:20

Dat is in principe per persoon, alhoewel mijn vriend zijn voorkeur naar minder uit gaat :') Fijn om te horen wbt AirBnb, het boeken is altijd stap 1 he en als dat al de mist in zou gaan...

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:59

Iemand nog tips voor in EttenLeur en omgeving? Wij gaan maandag :).

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 16:18

Ik ben hard aan het brainstormen!
Wij willen in week 33 een dag of vijf weg, maar waar naartoe?!

We willen geen pure stedentrip, (de hele dag sjouwen en gebouwen bekijken), vanwege de temperaturen.
Ook niet de hele dag verplicht aan het strand liggen omdat er anders niks te doen is. We willen niet naar Duitsland. Europa is verder prima. We willen vooral relaxen en toch leuke dingen doen. Ergens aan een leuk meertje met veel natuur in de buurt, in een hotel ofzo, zou top zijn.

Iemand tips?