Pinkpop 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blinnii

Re: Pinkpop 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 10:43

Ik ga samen met Sani! :)
Met nog een vriendinnetje, dus dat wordt weer een feest het hele weekend.

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 13:58

We hebben net nog een zondag ticket besteld :)
Dus vriendinnen en ik gaan lekker 2 daagjes :D

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 14:12

Mp staat er weer vol mee... :(
Echt sneu, sommige mensen.
Maar de biedingen op die kaarten zijn hilarisch: die kaarten gaan ze niet verkopen zo. :+

Er zitten ook verklaarbare redenen tussen en tegen de normale prijs, dus wie weet toch nog een kansje voor iemand..?

Dochterlief zat zwaar in de stress na het miskleunen op internet, dus die gaat voortaan naar de VVV.

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 14:24

MarvanTom schreef:
Maar de biedingen op die kaarten zijn hilarisch: die kaarten gaan ze niet verkopen zo. :+

Er zitten ook verklaarbare redenen tussen en tegen de normale prijs, dus wie weet toch nog een kansje voor iemand..?

Dochterlief zat zwaar in de stress na het miskleunen op internet, dus die gaat voortaan naar de VVV.

Ja er zitten mensen tussen die niet eens van Pinkpop houden maar gewoon tickets kopen om ze daarna met winst te kunnen verkopen. Zulke mensen moeten gewoon voor straf ermee blijven zitten.

Ik haal liefste de tickets op. Dus niet via post. En helaas zit alles hier in de buurt boven de normale prijs voor een weekeind ticket.

nienke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 12:18

Ik ga ook! Samen met mijn vriend en 2 vrienden.
Muse, the wombats, Anouk, Foo fighters, Rise against, counting crows en zo veel meer goede artiesten! Heb er super veel zin in. Was er vorig jaar ook heen en had het zeker niet willen missen :)

Komen er nou nog 12 artiesten bij?

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 12:35

Ik ga met een vriendin! Is voor mij bijna in de achtertuin *\o/*
Mijn paarden staan daar ook "om de hoek"

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:58

miicchhellee schreef:
Ik ga met een vriendin! Is voor mij bijna in de achtertuin *\o/*
Mijn paarden staan daar ook "om de hoek"

Yeeeyyyy misschien zien we jullie ! *\o/*

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:00

Wij wonen niet in de buurt, dus wij zitten om 04:00 in de auto!

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:05

Ess_Ramona schreef:
Wij wonen niet in de buurt, dus wij zitten om 04:00 in de auto!

Ik neem wel aan dat jullie een weekeind ticket hebben ? Haha

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:06

Jup!
Willen graag naar A, dus dan maar vroeg opstaan

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:49

Ik heb dit jaar helaas weer geen kaartje kunnen bemachtigen. Vorig jaar uren in de rij gestaan en met lege handen naar huis gegaan. Uiteindelijk een paar dagen voor aanvang toch nog een weekend kaart kunnen krijgen samen met mijn vriend, dus toch kunnen gaan. Nu zijn we hard op zoek naar kaartjes. Eventueel kunnen we zaterdag ergens heen rijden om hardcopy's op te halen, maar dat is dus nog afwachten...

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:57

MarvanTom schreef:

het naar de vvv gaan heeft geen doel. hier hebben er wederom genoeg vanaf 00.30 in de rij gestaan en nog geen kaarten kunnen krijgen. Nadeel is tegenwoordig dat de winkels het nu ook van het internet moeten hebben, kortom het gaat van dezelfde bron af. Voorheen had elke winkel kaarten gereserveerd.

Ik hoop dat de hype van het snelle uitverkocht raken volgend jaar weer weg is!!!
VInd het maar niks.

Hoe dan ook! verheug me op de 3 daagjes en dit jaar WEL weer met camping :D vorig jaar uren in de kou gestaan om vervolgens 2 meter voor de deur te staan om 10 uur. en eer ik met heeeeeeeel veel geduw van alle kanten EINDELIJK met mn neus over de drempel ben te horen te krijgen dat zaterdag was uitverkocht en even later ook de weekendkaartjes....

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 17:28

_MG schreef:
Ik heb dit jaar helaas weer geen kaartje kunnen bemachtigen. Vorig jaar uren in de rij gestaan en met lege handen naar huis gegaan. Uiteindelijk een paar dagen voor aanvang toch nog een weekend kaart kunnen krijgen samen met mijn vriend, dus toch kunnen gaan. Nu zijn we hard op zoek naar kaartjes. Eventueel kunnen we zaterdag ergens heen rijden om hardcopy's op te halen, maar dat is dus nog afwachten...

Welke regio woon je?

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:24

Zuid-Limburg :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:31

Das niet in mijn buurt :'), maar ik hou mn ogen open!

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:32

We hebben een adres voor kaartjes, maar dat is nogal uit de buurt hier. Vraag is dus of we het erop wagen en er naar toe rijden zaterdag. Kaartjes liggen gereserveerd klaar voor ons, maar ik ben redelijk sceptisch of we niet belazerd worden :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:33

Mag ik pb met link?

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:43

Hmm lastig. Maar met kaartjes kopen, zou je dan niet beter nog even kunnen wachten. Tenminste voor mijn gevoel staan nu de meeste kaartjes op marktplaats van mensen die ze hebben gekocht om te verkopen. Als we straks wat meer richting de datum van het festival gaan, dan komen er misschien ook meerdere online van mensen die ze verkopen omdat ze niet meer kunnen etc. En ze dan misschien gewoon voor een normale prijs verkopen.
Maar ik kan ook goed begrijpen dat je nu graag zekerheid wilt en kaartjes wilt hebben!

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 18:46

Ik koop sowieso geen e-tickets, alleen hard copy. Die zijn een stuk moeilijker te vervalsen. Vorig jaar heb ik ook echt op het allerlaatste moment een kaartje gekregen, maar dan zit je behoorlijk in de stress dus zou gewoon fijn zijn als ik ze nu gelijk heb.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:09

Hoe zit het trouwens qua campings? Ik ben lowlands gewend en heb echt geen idee hoe het zit bij pinkpop :o Zit er veel verschil in en zijn er verschillende velden zoals op lowlands?

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:12

Jeey, toch nog kaartjes kunnen bemachtigen! Helaas niet voor het hele weekend maar alsnog voor de zaterdag *\o/*

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 00:06

Steef schreef:
Hoe zit het trouwens qua campings? Ik ben lowlands gewend en heb echt geen idee hoe het zit bij pinkpop :o Zit er veel verschil in en zijn er verschillende velden zoals op lowlands?

Het zijn campings die een aantalkm van elkaar afzitten. Camping A grenst aan terrein, maar is wel wat kleiner en heeft een "disco".
Camping B is mega groot, wat verder lopen(20 minuutjes), maar wel met feesttent enzo.
Camping C is nog verder, maar daar heb je geen feesttent, maar wel biologische eettentjes. Hier zitten vaak wat meer gezinnen en er gaat een pendelbus naar het terrein.

cavallo_uomo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 00:22

Ik ga ook! *\o/* maar alleen op zondag. Ik kom vooral voor de foo fighters! Heb er echt veel zin in ;)

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:21

Ess_Ramona schreef:
Jup!
Willen graag naar A, dus dan maar vroeg opstaan

oeh ja dat wordt vroeg uit de veren! haha

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 21:36

ik ga zelf altijd naar b (dit was vroeger de enige camping met feesttent)
er staan kraampjes enzo dus met de mensen ben je echt zo op de camping. (volgensmij is het niet eens 20 min of je moet ergens opgehouden worden)

ik vind de disco minder maar dat ben ik, de sfeer vind ik minder leuk en vaak is vol vol. Wil of moet je dus om welke rede ook ff naar buiten dan heb je kans (vooral in begin van de avond) dat je weer in de rij moet staan. Camping b vind ik persoonlijk sfeervoller en de pizza's van beppo (Steengril) zijn vind ik erg lekker!
Tevens ligt b voor mij op weg naar huis en aangezien ik ivm dieren thuis slaap loop ik vanuit daar dan verder naar huis om ??? uur :)

Ik zou wel proberen op a of b te liggen. D ligt de andere kant op dan waar de feestjes zijn dus en c is wel een stuk verder maar klein en erg rustig, echter ligt het naast b dus zo kun je zowel het feest op a als op b mee nemen zonder weer zoveel kilometer terug te moeten lopen.