Met nog een vriendinnetje, dus dat wordt weer een feest het hele weekend.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarvanTom schreef:Mp staat er weer vol mee...![]()
Echt sneu, sommige mensen.
Maar de biedingen op die kaarten zijn hilarisch: die kaarten gaan ze niet verkopen zo.![]()
Er zitten ook verklaarbare redenen tussen en tegen de normale prijs, dus wie weet toch nog een kansje voor iemand..?
Dochterlief zat zwaar in de stress na het miskleunen op internet, dus die gaat voortaan naar de VVV.
MarvanTom schreef:Mp staat er weer vol mee...![]()
Echt sneu, sommige mensen.
Maar de biedingen op die kaarten zijn hilarisch: die kaarten gaan ze niet verkopen zo.![]()
Er zitten ook verklaarbare redenen tussen en tegen de normale prijs, dus wie weet toch nog een kansje voor iemand..?
Dochterlief zat zwaar in de stress na het miskleunen op internet, dus die gaat voortaan naar de VVV.
_MG schreef:Ik heb dit jaar helaas weer geen kaartje kunnen bemachtigen. Vorig jaar uren in de rij gestaan en met lege handen naar huis gegaan. Uiteindelijk een paar dagen voor aanvang toch nog een weekend kaart kunnen krijgen samen met mijn vriend, dus toch kunnen gaan. Nu zijn we hard op zoek naar kaartjes. Eventueel kunnen we zaterdag ergens heen rijden om hardcopy's op te halen, maar dat is dus nog afwachten...
Steef schreef:Hoe zit het trouwens qua campings? Ik ben lowlands gewend en heb echt geen idee hoe het zit bij pinkpopZit er veel verschil in en zijn er verschillende velden zoals op lowlands?