Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Punz schreef:Ok.. laatste reactie: feit dat het elders erger is...maakt niet automatisch dat iets anders dan "goed" is.
Maar goed. Laat maar. Ik ga het feestje hier niet verder verpesten.... (soms ben ik een naïeve idealist die probeert aan te zetten tot nadenken.. moet ik eigenlijk ook niet doen...)
Punz schreef:Ik ben elk jaar weer verbaasd dat 24/7 buiten, bitloos, boomloos, zweeploos, osteo, fysio, zadelpassend en dierenarts eisend bokt zich verheugd op een bezoekje aan de Zuidlaarder paardenmarkt.
Een verzameling ellende van handelaren en paarden vermeerderaars die het wérkelijk niet uitmaakt waar hun dier terecht komt..Niets meer en niets minder. Breng je dier verdorie zelf naar de slacht als je er van af moet, of doe via de verkoop in ieder geval je best een goede plek te vinden voor het dier waar je verantwoordelijk voor bent.
Maar dít.....bah..
Echt...soms snap ik helemaal niets van bokt...
Punz schreef:Ik ben elk jaar weer verbaasd dat 24/7 buiten, bitloos, boomloos, zweeploos, osteo, fysio, zadelpassend en dierenarts eisend bokt zich verheugd op een bezoekje aan de Zuidlaarder paardenmarkt.
Een verzameling ellende van handelaren en paarden vermeerderaars die het wérkelijk niet uitmaakt waar hun dier terecht komt..Niets meer en niets minder. Breng je dier verdorie zelf naar de slacht als je er van af moet, of doe via de verkoop in ieder geval je best een goede plek te vinden voor het dier waar je verantwoordelijk voor bent.
Maar dít.....bah..
Echt...soms snap ik helemaal niets van bokt...
Punz schreef:safina: ik zeg niet dat heel bokt zo is... Verbaas me er alleen over dat er over zoveel ( soms echt bovenmatige) ophef gemaakt wordt... en de Zuidlaardermarkt een collectief feestje lijkt.
Nee zeg.... als ik zou denken dat heel bokt zo is, dan zat ik hier niet