Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pandour4evuh schreef:Ik weet nog toen wij terug vlogen uit Zuid Korea. het vliegtuig was toen bijna leeg en we konden letterlijk languit over de stoelen liggen. Ik heb nog nooit zo goed in een vliegtuig geslapen.
Iruss94 schreef:We gingen met 4 vriendinnen naar albufeira. Een vriendin had nog nooit gevlogen en was kei zenuwachtig. Ik zat lekker muziek te luisteren tot dat ik een tikje op mn rug kreeg ... zegt mn vriendin: ik heb gekotst wat moet ik met t zakje doen. Hahahha loop ze heel het vloegtuig door met een zakje kots.
Danique_G schreef:Iruss94 schreef:We gingen met 4 vriendinnen naar albufeira. Een vriendin had nog nooit gevlogen en was kei zenuwachtig. Ik zat lekker muziek te luisteren tot dat ik een tikje op mn rug kreeg ... zegt mn vriendin: ik heb gekotst wat moet ik met t zakje doen. Hahahha loop ze heel het vloegtuig door met een zakje kots.
Uit het raampje gooien
Esmee_98 schreef:Ook nog een leuke
We vlogen vanaf Schiphol, ik zat naast een vriendin. We gingen taxiën naar die ene baan die heel ver weg is (20 minuten rijden ofzo). Halverwege stopte het vliegtuig. Zij dacht blijkbaar dat we al bij de startbaan waren aangekomen. Vliegtuig rijd weer verder, vriendin: "Normaal rijd 'ie toch veel sneller als hij gaat opstijgen?"
We waren nog aan het taxiën![]()