Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:14

Ik weet nog toen wij terug vlogen uit Zuid Korea. het vliegtuig was toen bijna leeg en we konden letterlijk languit over de stoelen liggen. Ik heb nog nooit zo goed in een vliegtuig geslapen.

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:06

WAt een super leuke verhalen! krijg bijna zin om ook een keer te vliegen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 23:37

pandour4evuh schreef:
Ik weet nog toen wij terug vlogen uit Zuid Korea. het vliegtuig was toen bijna leeg en we konden letterlijk languit over de stoelen liggen. Ik heb nog nooit zo goed in een vliegtuig geslapen.

Oooh, ja! Toen ik vorig jaar naar Australië vloog had ik 11u gevlogen van Amsterdam naar Hongkong, doodmoe daar aangekomen en toen moest ik nog 10u naar Sydney vliegen. Tot ik op het vliegtuig stap en ontdek dat ik 4!!! stoelen voor mezelf had :wow: Ik heb heerlijk 8u aan een stuk languit liggen knorren en kwam lekker uitgerust in Sydney aan :D

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 11:09

Wat een verhalen allemaal! Ik ben doodsbang om te vliegen en mijn partner ook. Ik gok dus dat wij nooit op vliegvakantie zullen gaan...

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:56

Ik ging naar Suriname en na een lange lange vlucht begon het vliegtuig enorm te schudden iets voordat we zouden landden
Dus een klasgenoot zei 'Oooh we raakte een Giraffe!'

Al die surinaamse mensen keken ons aan. Wij lagen natuurlijk helemaal in een deuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:40

Vorig jaar ben ik naar Estland gegaan, daar kwam ik erachter dat ik een stoel toegewezen had gekregen met extra beenruimte. Had ik ook zeker wel nodig, met mijn 1.67 m lichaamslengte :')

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:42

Is het handig om voor Amerika een wereldstekker aan te schaffen?

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:52

beauty1love schreef:

ja
anders moet je het daar doen. Je kan anders je stekker nergens kwijt;)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:56

Ik ben naar Nieuw-Zeeland geweest een paar jaar terug, moest ik heen via Seoul, eerst 12 uur naar Seoul en dan nog 11 uur naar Auckland. Niet een grappige ervaring, maar heel erg fijn want het vliegtuig naar Seoul was halfleeg en dus had ik een hele rij voor mijzelf, en die naar Auckland was ook helemaal niet vol.

Iets minder fijn was dat ik op de terugweg, had gewoon een retourvlucht Amsterdam-Auckland geboekt, ik een nachtelijke overstap van 10 uur lang op Seoul had. Ik nam dus aan dat er dan een overnachtingsplek geregeld werd, maar blijkbaar doen ze dat dus niet. Stond ik daar, in m'n uppie op dat vliegveld, geen idee waar ik heen kon. Uiteindelijk is het gelukkig wel gefixed, ik heb in een hotel overnacht, zelf betaald en later vergoed gekregen :)

Edit: zie dat ik niet de enige ben die weleens een halfleeg vliegtuig heeft gehad. Jammer dat ze die stoelen dan niet in de uitverkoop gooien voor, zeg, 200 euro :))

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:07

beauty1love schreef:

Jup, anders heb je leeg apparatuur in je handen ..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:16

Ohhh over 8 dagen zit ik in het vliegtuig!!!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:18

Ik over 8 weken, wachten duurt lang....

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:19

Uitverkoop doen ze wel eens aan, zie hiervoor ticketspy.nl

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:23

We gingen met 4 vriendinnen naar albufeira. Een vriendin had nog nooit gevlogen en was kei zenuwachtig. Ik zat lekker muziek te luisteren tot dat ik een tikje op mn rug kreeg ... zegt mn vriendin: ik heb gekotst wat moet ik met t zakje doen. Hahahha loop ze heel het vloegtuig door met een zakje kots.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:23

Iruss94 schreef:
We gingen met 4 vriendinnen naar albufeira. Een vriendin had nog nooit gevlogen en was kei zenuwachtig. Ik zat lekker muziek te luisteren tot dat ik een tikje op mn rug kreeg ... zegt mn vriendin: ik heb gekotst wat moet ik met t zakje doen. Hahahha loop ze heel het vloegtuig door met een zakje kots.

Uit het raampje gooien :')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 23:11

Danique_G schreef:
Iruss94 schreef:

Uit het raampje gooien :')

Niet handig: de luchtdruk gaat dan uit het vliegtuig en wordt iedereen eruit gezogen... -O-

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 23:13

Maar is het zakje kots eruit? :Y) de rest is irrelevant!

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:51

Danique_G schreef:
Maar is het zakje kots eruit? :Y) de rest is irrelevant!

Doorgespoeld hahaha

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:23

Ik ga vannacht vliegen!! Dus nog even geduld :)

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 19:59

In december 2012 vloog ik voor 7 weken naar Canada.
Tijdens mijn kruisverhoor daar zeggen bij de douane dat je in 2014 pas terug gaat. ( had toeristenvisum :') ) Uiteraard bedoelde ik 2013 , maar door de zenuwen was ik even met de jaren in de war.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 18:06

In het vliegtuig naar Griekenland,kregen eten aan boord. Zat spinazie, mijn vader wilt een hap nemen en door turbulentie zakt het vliegtuig een stukje. Lepel zakte al mee, spinazie landde op het witte shirt van mijn vader..

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 15:47

Ook nog een leuke :Y)
We vlogen vanaf Schiphol, ik zat naast een vriendin. We gingen taxiën naar die ene baan die heel ver weg is (20 minuten rijden ofzo). Halverwege stopte het vliegtuig. Zij dacht blijkbaar dat we al bij de startbaan waren aangekomen. Vliegtuig rijd weer verder, vriendin: "Normaal rijd 'ie toch veel sneller als hij gaat opstijgen?"
We waren nog aan het taxiën :') :o?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-14 16:12

SsSimonee schreef:
In het vliegtuig naar Griekenland,kregen eten aan boord. Zat spinazie, mijn vader wilt een hap nemen en door turbulentie zakt het vliegtuig een stukje. Lepel zakte al mee, spinazie landde op het witte shirt van mijn vader..

Achosje, pappie had een slabbertje nodig blijkbaar! :')

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:08

haha, sommige verhalen zijn echt leuk!
Dat van die spinazie herken ik :P Ooit zo erge turbulentie gehad in een noodvliegtuig (na 9 uur vertraging) vanuit Italie, dat zelfs de piloot naar de gang kwam om met zn allen te bidden (vlucht vanuit Italie) toen het ietwat rustiger was..daarfna begon het weer..de tijd met stenen servies. Zat een keurige man met een stalen gezicht en zwetend voorhoofd, waar het servies tegen het plafond vloog (glas achter mn oor en in mn hand overigens) en zijn flesje drank over hem heen wegspoelde :P
Met die vlucht hebben we de krant nog gehaald..

Nee, ik zo naïef als ik ben, een sjansende leuke vent voor me vanuit Curacao. Ik ging naar de toilet en hij na mij en bleef maar weg. Na het landen, mocht niemand het vliegtuig uit, want er was drigs gevonden in de toilet. Die vent weer lachen..mochten we het vliegtuig uit en de douane met hun drugshonden stonden in de gate al op ons te wachten, alles en iedereen werd gecheckt voor we door mochten lopen. D beste man werd aangehouden en moest met de douane en politie mee..ahum..3 keer raden waarvoor ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:20

Esmee_98 schreef:
Ook nog een leuke :Y)
We vlogen vanaf Schiphol, ik zat naast een vriendin. We gingen taxiën naar die ene baan die heel ver weg is (20 minuten rijden ofzo). Halverwege stopte het vliegtuig. Zij dacht blijkbaar dat we al bij de startbaan waren aangekomen. Vliegtuig rijd weer verder, vriendin: "Normaal rijd 'ie toch veel sneller als hij gaat opstijgen?"
We waren nog aan het taxiën :') :o?

Polderbaan! Lekker 20 minuten crossen met een vliegtuig -O-