Kim_Evendi schreef:@Cindeeh: Allereerst, wat leuk dat je plannen om naar Polen te gaan steeds concretere vormen aan nemen!
Dus je wilt even naar Polen voor een weekendje om te kijken of de stal bevalt? Het zou persoonlijk niet eens in mij opkomen omdat ik het veel geld en tijd vind kosten, maar dat is je vraag natuurlijk helemaal niet.
Ik denk dat jij en je vriend een prima indruk kunnen krijgen van de staldaar heb je m.i. geen derde persoon voor nodig.
Jij kunt kijken wat je van de sfeer vindt en hoe de paarden erbij staan en gereden worden, en je vriend is handig als extra paar ogen en om jouw bevindingen na het weekend mee door te nemen. Jij kunt echt wel zelf kijken of je het wat vindt of niet, daarvoor hoef je niemand meer mee te nemen.
Edit: alinea's![]()
De reden waarom ik heen wil, is omdat mijn vader het niet helemaal vertrouwd, want waarom zou je naar het buitenland gaan wat ook in nederland kan?
Nu hij ziet dat het een erkend leerbedrijf is met nederlandse eigenaren is hij wel redelijk om, maar toch wil hij graag weten hoe of wat.
Tuurlijk zou ik liever het geld bewaren voor andere dingen, maarja stel dat ik het niks vind, of zij niet, dan zit ik met de gebakken peren