Jeetje wat gaaaf! Ik ga je volgen! Hoop dat ook ooit nog te doen na mijn opleiding.
BigOne
Geplaatst: 06-03-14 13:11
Veel succes, ook met je vriend. Je kunt beter spijt hebben van dingen die wel gedaan hebt dan dat je later denkt: Had ik maar. En heel misschien heeft je vriend wel gelijk, misschien geef je inderdaad niet genoeg om hem maar daar kom je dan later in het jaar wel achter. Maar laat je nooit tegen houden om je dromen te realiseren. Door niemand, nu kan het nog en je kunt nog jaren op de bank zitten handjes vasthouden.
fleurtjeuh
Dat is dus ook mijn redenatie Bigone. Ik kan nu nog doen wat ik wil, en fantastische ervaring opdoen. Straks met een huis, kinderen en een vaste baan gaat dat niet meer.
Heel eerlijk, je hebt ook skype/app/viber, dan moet 'ie niet zo zeuren. Als 'ie echt om je geeft staat hij deze kans niet in de weg, dat het even wennen is snap ik heel goed, maar op een gegeven moment moet hij zichzelf eroverheen zetten. Heel veel succes ermee en het komt vanzelf goed, one way or another
fleurtjeuh
meissie, als je vriend echt voor je gaat, dan zou hij blij moeten zijn, dat je gaat werken in de paarden. en dan kan hij de uitstapjes naar jouw beschouwen, als een lang weekend/vakantie.
het komt wel goed hoor.
denk dat hij even niet weet hoe die moet reageren, wat ie nu even niet tactvol doet.
fleurtjeuh
Zojuist mn aquarium naar mn vriend verhuist. Dus nu bezig met inrichten, gezien ze in een grotere gaan
En nieuwe laarzen bij de divoza gehaald. Moet ze wel inlopen dus heb ze nu ook aan. Ze zittten erg strak bij de kuit, maar er zit ook wol in, dus de zullen wel snel beter gaan zitten.
mindful
Geplaatst: 06-03-14 17:12
O, jammer dat hij zo reageert. Vertrekken met ruzie is niet leuk, geef hem anders als afscheidscadeau een waardebon als vliegticket? Hij voelt zich waarschijnlijk een beetje machteloos nu
chocobroodje
Geplaatst: 06-03-14 17:15
Dat vind ik wel een goeie eigenlijk
iana schreef:
O, jammer dat hij zo reageert. Vertrekken met ruzie is niet leuk, geef hem anders als afscheidscadeau een waardebon als vliegticket? Hij voelt zich waarschijnlijk een beetje machteloos nu
Wauw, ik ga ook volgen! Wat geweldig en een fantastische kans!
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 06-03-14 17:20
Wat gaaaaaaaaaaaaf! Ik volg
En ik ga jaloers zitten brommen in een hoekje, jezusmina
Oeska
Geplaatst: 06-03-14 18:06
Waardebon zou hij misschien wel waarderen ja! Toen ik in Engeland zat, is mijn vriend ook een paar keer op en neer gekomen om me te bezoeken. Meestal een lang weekend, dan kost het niet zo veel vrije dagen en daar kun je leuke tickets voor vinden. En als hij het erg vindt vrije dagen op te nemen daarvoor... mijn vriend zei altijd "ik kan ze toch nergens nuttig aan opmaken als jij er niet bent"
fleurtjeuh
Ik heb helaas geen geld om zoiets te doen.. En hij heeft nog geen baan, dus ook nog geen inkomen. Maar ik hoop dat hij meer gaat zoeken als ik traks weg ben.
fleurtjeuh
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-14 19:14
Mijn aquarium is ook klaar voor mijn vertrek. Hij staat nu bij mn vriend, is ingericht en bewoont:) Mn schildpadjes hebben nu heerlijk alle ruimte net als de rest van mn visjes Daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen over te maken
Schrijf een heleboel lieve briefjes en verstop die bij hem thuis(koelkast, kleding, schoenen enzenz, boeken) denk dat hij de humor er wel van in ziet. En verder, als hij wat voor je over heeft zorgt hij asap een baan te vinden zodat hij je regelmatig kan opzoeken.
Een jaar lang weg is ook niet niks en zeker als je in een relatie zit. Mijn dochter heeft vorig jaar 3 maanden in Engeland gezeten voor haar stage, en gaat na dit school jaar terug om daar echt te gaan wonen, leven en werken...