Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Solleke_Noah schreef:Graag gedaanIs ook leuk voor mezelf om terug te kijken, we vangen elke keer toch wel iéts dat ik nog nooit gezien had
edit: even een foto van mijn collega geleend (de link naar zijn blog staat erop, is een natuurblog voor de geïnteresseerden)
Zo ziet een heel 'veld' van kokerwormen eruit!
[ Afbeelding ]

denk iets van 40-50 cm!
Het nachtje op zee zou in principe kunnen doorgaan, er is nog één plaats vrij, maar het valt nét samen met de deadline van mijn masterthesis (28 mei).... Ik ga proberen de thesis een week eerder af te krijgen dan de deadline, maar de statistiek valt tegen
dus ik vrees dat ik ga moeten passen.
Een nieuwe volger erbij is altijd leuk!
Dat die kleine flinterdunne wezentjes niet door de muur van stroming heen komen, dat kan ik me voorstellen! Wordt er dan ook 'achter de muur' gevist om daar de aantallen te bekijken? 
dus dat moest eerst gefixt worden, of we gingen niet veel vangen 

'Broertje' van de gewone zeenaald, maar met veel mooiere kleuren, sjieke aftekeningen en een rondere bouw. Echt een knap visje 

Echt schitterende grote vogels! Jan van Genten zijn gekend voor hun duikcapaciteiten, je zag ze even cirkelen in de lucht, draaien met hun vleugels en dan als een pijl het water inschieten, zalig! Zo kunnen ze tot wel 80 meter diep duiken
Deze foto is door een verrekijker getrokken
dus niet super duidelijk maar het geeft een beeld!

't was echt een fijne dag, zeker met het zonnetje en een paar nieuwe soorten 
Hangt ook af van welke alg (bruine, rode, groene,..)
Die pitvisjes zijn ook bijzonder zeg ^^
(edit: even opgezocht, pitvissen horen tot de baarsachtigen en vliegende vissen tot de geepachtigen)