Ohja en we zitten vast aan maanden juli/augustus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:Wij zitten met een 'probleempje'. Vriendinnetje en ik willen samen op vakantie, maakt niet uit wat zolang maar niet kamperen. Maarja we hebben een budget van 500,-, en willen Nederland wel uit... Stedentrip, zonvakantie maakt niet echt uit.. Dagen ook niet echt.. We hadden al naar stedentrip rome zitten kijken, maar had iemand nog andere ideeen?
countrygirl schreef:Hoi Celiien, we zitten 100 km. onder de wereldstad Lissabon) En file's zijn hier echt niet.
Je hebt een auto nodig, maar da's wel te regelen. Er zijn heel veel leuke kleine en wat grotere stadjes die je kunt bezichtigen. + natuurlijk een 80 km lang strand, barretjes, restaurantjes en de oceaan!
Celiien schreef:Wij zitten met een 'probleempje'. Vriendinnetje en ik willen samen op vakantie, maakt niet uit wat zolang maar niet kamperen. Maarja we hebben een budget van 500,-, en willen Nederland wel uit... Stedentrip, zonvakantie maakt niet echt uit.. Dagen ook niet echt.. We hadden al naar stedentrip rome zitten kijken, maar had iemand nog andere ideeen?
countrygirl schreef:Hoi Celiien, we zitten 100 km. onder de wereldstad Lissabon) En file's zijn hier echt niet.
Je hebt een auto nodig, maar da's wel te regelen. Er zijn heel veel leuke kleine en wat grotere stadjes die je kunt bezichtigen. + natuurlijk een 80 km lang strand, barretjes, restaurantjes en de oceaan!
x_Irisje_x schreef:Zon, zee strand, cultuur, luxe haha.
Liefst zonder teveel kinderen....
2Morrow schreef:Wie kan mij helpen. Wij willen een 1 a 2 weken weg. Spanje ,Griekenland ,Portugal ect vallen af. Wil graag iets meer van de wereld zien. Helaas zitten we beetje krap bij kas dus een vakantie van 1500 p.p zit er helaas niet in. Mijn oog viel op Afrika maar weet niet of daar genoeg te doen is.
IK wil graag op strandvakantie, maar er moet ook voldoende te zien en te beleven zijn.
Dus strand, natuur, cultuur leuke eetgelegenheden zijn wel een must.