Moet 3 dagen staan op de infotent maar de rest van de avonden ben ik vrijjjjjjjj
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Had alle medicijnen uitgedrukt in een dag doosje. 2 pillen per dag (tavegil en een cranberry capsule) en had dus geen officele doosjes/bijsluiters etc. Alleen van de pil had ik die. Werd heel de strip gecontroleerd of alles nog dichtzat en ik moest precies vertellen wat waar voor was. Alsof ze bang waren dat ik andere pillen bij me had. Terwijl ze niet moeilijk deden over mijn mini flesje olijfolie (voor de stoelgang, ZC is niet zo goed voor mijn darmen).
Kaartje voor de zaterdag gekregen van n vriendin voor mn verjaardag
waarvan 3 dagen backstage oost en 2 dagen nozem promoteam op de walhalla. Rest is tijdens op en afbouw desi92 schreef:Crew camping is wel oke. Geen stroom maar proma douches en spoelwcs. Tips voor t douchen, of heel vroeg gaam of savonds anders heb je een koude douche
eenitraM schreef:desi92 schreef:Crew camping is wel oke. Geen stroom maar proma douches en spoelwcs. Tips voor t douchen, of heel vroeg gaam of savonds anders heb je een koude douche
Koude douche heb ik vorig jaar zelfs op de gewone camping niet meegemaakt. Scheelt dat ik werktijden van half 10 tot 6 heb, dus dan heb ik tijd zat om te douchen.
MAAAAAAAAAAN, wat heb ik er zin in.![]()