Gewoon gaan? Ik ren hard dat park uit als er een clown achter me aan komt (ben een x half jankend weg gerent toen eddie achter me aan kwam ) leuk dat die slachtoffers in 13 lopen is wel origineel. Welke sprookjes lopen er allemaal dan. -sneeuwwitje - doornroosje - klokkenluider van de notredam - de dwergen - kapitein haak - pinokkio
Ik ben weer thuis. Spookhuizen waren erg leuk, ben in the villa en psychoshock geweest. Maar wat was het rot weer zeg! Zo verkleumd en nat en koud geworden, erg jammer. Al met al wel geslaagde dag.
Dus voor diegene die nog gaan, super veel plezier
Avalon_
Geplaatst: 14-10-13 08:52
Colaaa schreef:
Is er iemand die al bij de hauntend holidays geweest is ??
Ja ik! Je krijgt een brilletje vantevoren wat voor superleuke effecten zorgt. Wachtrij was wel te doen (30 min.). Vond het wel supereng dat je op een gegeven moment door twee opblaasbare kussens moet die tegen elkaar gedrukt zijn zegmaar. Ik werd daar spontaan super claustrofobisch van. Voor de rest kom je superleuke effecten tegen, heel divers. Ik ben wel een paar keer goed geschrokken.
We hebben the Villa maar gelaten voor wat het was, daar stond een megarij.. pff.. we hebben nog wat achtbanen meegepikt, wat echt goed te doen was want iedereen was naar de spookhuizen. Binnen tien minuten kon je er in en tegen het einde konden we zelfs 2 keer blijven zitten zo rustig was het!
quera
Geplaatst: 14-10-13 08:59
Wij zijn in alle 4 geweest bij de villa bij de gewone ingang naar binnen gegaan. Maar m'n vriendin d'r broertje werd zo overprikkeld daardoor dat we de rest via de r.i.p. Ingang hebben gedaan. Hij HD namelijk zo'n mindervaliden bandje. En wilde het toch in de gewone rij proberen.
Dus de villa duurde 1 uur en 15 minuten en de rest waren we zo doorheen. Het laatste spookhuis hebben we stiekem wat eerder gedaan en zijn toen lekker naar huis toe gegaan.
Wij zijn zaterdag geweest en eerder terug gegaan i.v.m de regen. Villa hebben we wel gedaan, zijn rond kwart over 5 in de rij gaan staan, waardoor we redelijk snel naar binnen konden. Vond het wel meevallen in de scare-zones, mede dor de regen en het leek wel alsof er dit jaar minder acteurs liepen? We hebben iig de Speed of Sound, Goliath, die waterbanden meegepakt.
Jaa het is zo jammer dat wij eddies funhouse niet hebben gedaan. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat die een huisje niet hebben gedaan door het weer. Ik ga de volgende keer naar moviepark. Daar schijnt alles beter geregeld te zijn.
MelanieB
Geplaatst: 14-10-13 10:54
Ik ga ook dit jaar. De 27e. Gezellig met vriendinlief elkaars hand fijnknijpen
Moeten nog housetickets kopen. Wss naar The Villa en Psycho Shock.
Oh op dat filmpje word ik wel een beetje bang van al die clowns terwijl ik eddie wel grappig vind
Colaaa
Geplaatst: 16-10-13 20:18
aftellen is begonnen !! Super veel zin in !! wie gaan er zaterdag nog meer ? Ennn zo als het nu lijkt is het droog zaterdag !!! Worden we igg niet kletsnat als je in de rij bij de achtbaan staan hahaha
Ik kom even binnen vallen, maar ik ben er na het lezen van het topic nog steeds niet over uit welk haunted house nou het leukste (engste!) is. Haunted Holidays valt af en Psychoshock word je uit elkaar gehaald las ik, dus dan valt die ook af. Dus tussen de Villa en Funhouse of Fear, welke raden jullie aan?