Dag twee zit er weer op. Vandaag iets later binnen dan gisteren. Toen was ik 13.13 binnen en vandaag 13.34 binnen. Vandaag wel 200% beter gelopen. Gisteren ging goed tot de laatste 10 km. Daarna had ik het mentaal echt super zwaar. Op de waalbrug 2x gerust en na het finishen ter aarde neergestord Pap stond al een minuut naast me voordat ik hem zag.
Vandaag dus Beuningen. Leuke mensen onderweg gesproken, veel bekende gezien. Onwijs genieten. Laatst 5 km was wel even zwaar. Mijn knie had geen zin meer (vooral op die kinderkopjes voordat je de waalkade opgaat). Daarna nog even wat biertjes gedronken en nu fris gedouched achter de pc. De tussenstand zijn twee blaren op mijn grote teen.
En hoe gaat het met de rest (die in de app zitten heb ik onder het lopen wel gevolgd).
Was ook rond half twee binnen, wat extra blaren en gevoelige spieren maar ben eigenlijk verbazingwekkend fit!
flyfly
Geplaatst: 17-07-13 18:24
Ik was om kwart voor 3 binnen. Wel gevoelige plekjes aan de voeten maar kon zo geen blaar zien of zo. Ook ik ben nog redelijk fit en heb vandaag beter gelopen dan gisteren. Wel last van hitte-uitslag aan de benen. Op naar morgen maar weer.
Die uitslag zag ik bij heel veel mensen. Sommige hadden gewoon de hele onderbenen onderzitten. Ik heb zelf gelukkig alleen bij de sokken en op mijn heup waar de tas hangt.
Ik wil alle lopers veel plezier en succes wensen morgen! Vandaag langs de route gezeten in Beuningen bij de nevel ( als da iemand wat zegt). Veel respect voor de lopers!!
Hoe is het met de lopende bokkers? Het zal wel warm zijn geweest onderweg.
flyfly
Geplaatst: 18-07-13 16:20
Was om 15.45 binnen. Het was lekker warm. Eigenlijk iets te. Maar ja, we mogen niet klagen. Na Groesbeek de slippers aan gedaan. Wat een verademing voor de voeten. Waar veel mensen heel voorzichtig naar beneden liepen kon ik normale passen maken. Geen knellende schoenen. Kreeg alleen wel iets last van mijn scheenbeen.
Wat die nevel betreft Karin, iedereen was aan het nevelen. dus dat gingen we niet vinden.
Zam_Cas
Geplaatst: 18-07-13 18:04
Ja, dat hoorde ik. Maar we hadden gisteren een ventilator met water er in zeg maar, niet een tuinslang..
Respect voor jullie (de wandelaars )! Het is toch echt wel warm, vooral pal in de zon.
Mijn vader loopt dit jaar voor het eerst mee en die ben ik vandaag gaan supporten bij Mook en Groesbeek. Dag 3 heeft hij weer goed uit kunnen lopen, nog een dag te gaan. De Zevenheuvelenweg was een feestje op zich en de stroom wandelaars was indrukwekkend!
Wij hebben de 50 km uitgelopen... 200 km in de benen!!!!!!
Anoniem
Geplaatst: 19-07-13 22:11
super zeg
risje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-13 11:32
Yes!
Heb het gehaald, helemaal fantastisch was het. Vooral last van de warmte en ach de blaren verdwijnen wel weer. Wil graag patries, kristel en Nicky bedanken. Geweldig dames de steun en berichtrn in de app onderweg. En eigenlijk wil ik oom bij deze Nicky benoemen als officiële Bokt-bikkel!
Heb echt een top week gehad, wat een feest overal. Zonder blaren en spierpijn de 40 uitgelopen. Meiden het was idd een goede zet die groeps app. En idd Nicky = bokt bikkel!!