Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 11:12

Hinata schreef:
Dat doe ik dan maar natuurlijk ;)

Haha :')

Kun je de t bericht wel zien? Want heb m pas zojuist openbaar gemaakt voor niet-ledenvrienden

Hinata

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 11:13

Ik kan het wel zien, maar niet liken zie ik net!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 11:14

Hinata schreef:
Ik kan het wel zien, maar niet liken zie ik net!

Ah! poedersuiker! Ik weet niet hoe je dat moet aanpassen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 11:18

Nu wel denk ik.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:57

Nope, kan het nog steeds niet liken. Moet je zonder mijn like aan de 1000 komen ;)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:07

Ik heb hem gedeeld in de "zwarte Crossers" groep en ik ga hem waarschijnlijk ook op de pagina van een van de organisatoren (Hendrik Jan Lovink) gooien :D Whahaha.. Ik kan hem zelf helaas nog niet liken :D

Edit: Beetje flauw dit :') Haha, als je hem deelt kan hij nog niet geliked worden door mensen die
geen vrienden met jou zijn.. Zo komen we nooit aan de 1000 likes..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 13:18

EliseBrouwer schreef:
Ik heb hem gedeeld in de "zwarte Crossers" groep en ik ga hem waarschijnlijk ook op de pagina van een van de organisatoren (Hendrik Jan Lovink) gooien :D Whahaha.. Ik kan hem zelf helaas nog niet liken :D

Edit: Beetje flauw dit :') Haha, als je hem deelt kan hij nog niet geliked worden door mensen die
geen vrienden met jou zijn.. Zo komen we nooit aan de 1000 likes..

Heh, -O- Of juist wel goed. Iig krijg ik het niet voor elkaar op mijn profiel openbaar te maken. Op geen enkele manier. Dat kan zowel posiief als negatief zijn. Maar gekeken naar mijn vriendjes en de vriendjes van mijn meerencollega moeten we, als iedereen m liked, ruim de 1000 kunnen halen :D

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:20

Hahahaha leuk zon like actie ! Wel respect hoor !!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 13:35

Haha :') Knettergek. Echt knettergek!

Maar had me bedacht om; stel dat ik mee doe, te gaan bodypainten. Lijntjes prikkeldraad over mijn lichaam gaan tekenen zoals het logo van Amnesty ook heeft. En bloemetjes zoals het thema van de zc. En handen op mijn kont en borstjes. Zou dat mogen denken jullie? O:)

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:46

Zal wel mogen toch? Je mag toch wel zelf weten hoe je er naakt bij wil lopen lijkt me? :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:50

Dan val je nog meer op _O- _O-

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 13:53

Skessa_ schreef:

Ja dat is niet erg. Maar ik schaam me voor mijn lichaam dus die wil ik bedekken met verf. :=

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 13:53

Skessa_ schreef:

Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaad :+
Maar ik vind het wel lef hebben van jullie om daar aan mee te willen doen, top!

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:29

eenitraM schreef:
Skessa_ schreef:

Ja dat is niet erg. Maar ik schaam me voor mijn lichaam dus die wil ik bedekken met verf. :=

Hhaha niet handig om te gaan vertellen hoe je je dan wilt gaan verven! Dan weten wij in ieder geval wie je bent haha.
Maar wel een goed idee van je! Zou ik ook eerder voor kiezen.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:54

eenitraM schreef:
Haha :') Knettergek. Echt knettergek!

Maar had me bedacht om; stel dat ik mee doe, te gaan bodypainten. Lijntjes prikkeldraad over mijn lichaam gaan tekenen zoals het logo van Amnesty ook heeft. En bloemetjes zoals het thema van de zc. En handen op mijn kont en borstjes. Zou dat mogen denken jullie? O:)

Haha, hier hetzelfde idee! Mijn ZC collega (en goede vriend) is bodypainter en ik ga mij door hem in flowerpower thema laten painten xD
Dat wordt heel vroeg opstaan, want ik moet wel van 08:00 tot 13:00 werken (heb vrijgekregen voor de run) ;-)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:58

eenitraM schreef:
Skessa_ schreef:

Lees net dat je het doet omdat je je schaamt.. Dan moet je gewoon naast mij komen lopen :D
Haha, ik ben melkwit, heb best een aantal kilootjes teveel aan mijn lichaam hangen en een hele lelijke kont :')

Ik wil me juist laten painten om het er wat vrolijker uit te laten zien! Vooral met het Flower Power thema leek mij dat super!

Maar mijn borsten e.d. blijven wel onbeschilderd omdat ik het anders eigenlijk niet eerlijk vind :') Ik laat mijn benen, armen en rug waarschijnlijk
doen..

Nevaeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 23:37

@eenitraM Die vriend met wie je je wil opgeven is de zoon van vrienden van mijn ouders. Haha. Ben benieuwd of er zo veel likes komen. haha! :=

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 07:43

En als ik nu een bericht op de zwarte cross pagina gooi met jouw naam getagd? gelden die likes ook ?! :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 17:55

EliseBrouwer schreef:
En als ik nu een bericht op de zwarte cross pagina gooi met jouw naam getagd? gelden die likes ook ?! :D

Ja :j
Nevaeh schreef:
@eenitraM Die vriend met wie je je wil opgeven is de zoon van vrienden van mijn ouders. Haha. Ben benieuwd of er zo veel likes komen. haha! :=

Oohh haha! :D

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:04

Hallo, ik meld me hier ook even :D
Ik ga nu voor het 7e jaar naar de ZC camping en heb er natuurlijk weer gruwelijk zin in! :):)

Een kameraad van ons doet ook mee met de naked run. Ik zal hem heel fanatiek aan gaan moedigen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mee te doen! :P

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:11

Om alvast in de sfeer te komen *\o/*

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:35

Ik wens iedereen succes met de Naked Run.
Mij niet gezien. Ken daar veel te veel mensen en mensen gaan mij herken aan m`n tattoo.. Daar pas ik voor ;)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 09:24

En ik meld me ook. Ik heb lang getwijfeld of ik zou gaan, maar nu de BZB weer komt ga ik zeker. Ben zwaar fan sinds vorig jaar. :D

Ik moet alleen nog even zien hoe ik het ga doen met kamperen. Ik heb alleen maar mutserige vrienden die op een camping verderop gaan staan waar je met de taxi heen moet, waarvan het dan ook nog de bedoeling is dat we die delen, of waarnaar het 'maar' twee kilometer lopen is. Of erger nog, een Bed & Breakfast!
Ik vraag me af: WAAROM??? Ik bedoel, er is een camping naast de deur, waar je je bed in kunt rollen wanneer je maar wil zodat je niet op anderen hoeft te wachten als je weg wil, of verplicht weg moet als de anderen weg willen; Je hoeft geen taxi te regelen of te betalen; Je hoeft met een stuk in je kraag niet nog een tyfuseind te lopen; Er is een prachtig campingprogramma met kampvuur etc, waar je zonder campingkaart geen toegang toe hebt. En last but not least: De Zwarte Cross ís de camping!

Dus ik ga gewoon op de camping staan en ik zie wel.
Zijn er nog meer mensen die alleen op de camping staan? Ik vind het wel een beetje eng namelijk. := O:)

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 09:39

Gezellig dat je ook komt! BZB is inderdaad great, sinds ze in 2007 een x in m'n dorp zijn geweest blijf ik het gaaf vinden om af en toe te kijken.

Ik sta ook op de camping, maar wel met een vriendin. Maar de camping is mij vorige keer hartstikke meegevallen. Er zijn genoeg rustigere plekken en sanitaire voorzieningen genoeg. Belangrijkste is denk dat je een goede plek uitzoekt. Wij stonden vorige x achter zo'n grote legertent met 14 mensen erin, maar die waren vrij rustig. Helemaal achterin bij de hekken was het ook wel wat rustiger. Ken je geen andere mensen die naar de ZC gaan die ook op de camping gaan, kan je daar naast staan?

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 09:44

De methall weide is wat rustiger.. daar stonden wij altijd met de meiden..

Nu rennerskwartier dus k kan je niet helpen