Walibi Fright Nights 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Re: Walibi Fright Nights 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 19:00

Hard ticket event? *blond*

Uiteraard is het het laatste weekend druk, maar je hebt een verschil tussen druk én druk en zaterdag was het niet normaal meer :n Ik wil niet eens weten wat er gebeurd als er op dat moment brand was uitgebroken of een massale knokpartij, want dan had je een mooi probleem gehad. Op een gegeven moment liep alles hutje mutje op elkaar, en drukken en doen, werd er helemaal naar van..

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:03

Dat is dan net als bij een concert toch?
Dan is het controleerbaar hoeveel je eruit doet enzo :)

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:05

Mijn vader en broertje zijn zaterdag in 2 attracties geweest, zo druk was het.

Mijn broertje is ook 4x gerold, zijn voorvakje stond dan open, gelukkig zat er niets in.

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:15

Oh begrijp me niet verkeerd, ik heb een top tijd gehad! Mijn ex en ik hadden, heel romantisch in de wachtrij voor de Robin Hood, "officieel" weer wat gekregen, dus ik heb niks te klagen ;) Maar omdat ik regelmatig naar Walibi ga, waren er dit keer wel wat irritatie puntjes!

Wat was jullie fav haunted house? Ik moet zeggen, die Haunted Holidays was wel geniaal!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:24

Ik ben er maar in 1 geweest dus dat ik moeilijk de beoordelen :j Al vond ik Funhouse of fear wel erg leuk :j

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:41

Haunted holidays vond ik het tofst :D
Ik ben ook in Funhouse of Fear geweest, en die wachtrij was natuurlijk super leuk,
maar qua hui svond ik Holidays toch wel het leukste :j

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:17

Ik ben gister geweest met 4 vrienden. Waren rond 1 uur in het park.
Hebben alles kunnen doen wat we wouden doen, wachtrijen waren prima te doen.
We zijn dit jaar niet de Haunted Hauses in geweest, maar hebben ons prima vermaakt in de scare zones.
Was weer een top dag, en nu al weer zin in volgend jaar!
Alleen op het van de parkeerplaats afkomen na 11 uur moet wat op bedacht worden, dat ging niet netjes.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:34

Wij zijn met de vriendengroep een weekendje naar het vakantiepark bij Walibi geweest. En dat was maar goed ook, zaterdag was het niet normaal druk. 2 uur in de rij voor The Villa en de rij van Haunted Holidays was niet veel korter. Zondag avond in Psychoshock en Eddie´s funhouse of fear geweest. Ook hier lang in de rij gestaan. Voor mij nooit meer het laatste weekend.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:43

Psycho shock vond ik de leukste!

Al waren ze alle 4 echt heel leuk!!

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:20

ik vind the villa het leukst! ik vind eddie's funhouse of fear het minst leuk!

Ik vond de thema's van zombie's enzo veel leuker, vind het toch wel een beetje minder leuk worden ook omdat het steeds drukker word denk ik.
ik vind ook wel dat ze een ander limiet aan de kaartjes mogen doen, of een extra weekend erbij!

en het komen voor de achtbanen enzo heb ik opgegeven met halloween, dat word niks elke achtbaan die je hebt gedaan is meegenomen! wij hebben het verder ook erg gezellig gehad!

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 14:54

Ik ben Vrijdag geweest de 26e geloof ik!
Was ook druk maar nog wel te doen, we waren rond 11.00 in het park.. de meeste dingen wel kunnen doen alleen Robin Hood niet.. stonden we al 30 minuten te wachten ging die achtbaan ineens kapot!
Verder hebben we voor de huizen bij alles ongeveer n uur in de rij gestaan, we waren net de grootste drukte voor dus dat was wel relaxt! Ook nog met Eddie op de foto geweest, die zette me ff flink voor schut daar haha! :')

Ik vond de wachtrij van Funhouse of Fear wel echt GE-NI-AAL! Wij moesten nét naar binnen toen Gangnam style op kwam... dus wij zo ja ga maar voor we willen nog ff dansen! :') Nou emaal binnen was hebben we nog gedanst met de man van de snoepkraam... stond ie daar met zijn zakjes popcorn t dansje te doen .. :') Was erg grappig! :D

Ik vond Haunted Hollidays ook tof, alleen hadden jullie niet t gevoel dat je je geboorte na hebt gedaan... je werd zo'n smal gangetje ingeduwd met van die kussens aan de zijkant.. ik werd echt helemaal lijp daarin.. liep voorop werd geduwd en toen was het echt zwemmend naar t licht onderhand.. weird :D

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:48

Blackflag schreef:
Ik ben Vrijdag geweest de 26e geloof ik!
Was ook druk maar nog wel te doen, we waren rond 11.00 in het park.. de meeste dingen wel kunnen doen alleen Robin Hood niet.. stonden we al 30 minuten te wachten ging die achtbaan ineens kapot!

Ik vond Haunted Hollidays ook tof, alleen hadden jullie niet t gevoel dat je je geboorte na hebt gedaan... je werd zo'n smal gangetje ingeduwd met van die kussens aan de zijkant.. ik werd echt helemaal lijp daarin.. liep voorop werd geduwd en toen was het echt zwemmend naar t licht onderhand.. weird :D

bij ons op zondag 21 okt was de robin hood ook de hele dag stuk!

dat smalle gangetje viel daar nog wel mee! volgens mij was het bij circus of horror (correct me if i'm wrong) waar je echt alleen maar zwart zag en die kussens echt helemaal om je heen zaten!(van je voeten tot om je hoofd!) er stond ook iemand bij in het begin die tegen iedereen zei dat ze moesten doorlopen!

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:52

Is circus of horror die container dat daar stond?
Daar was een lange rij voor, maar ik durfde er niet in haha.

Maar indd die kussens aan de zijkant. Maar was het niet zo dat het steeds lager werd?
Of ik werd gek, maar ik had echt het gevoel dat ik steeds verder moest bukken :')

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:17

In haunted holidays, dat 'brugje' met dat draaiende ding eromheen, ik dacht echt dat ik gek werd hahaha :')

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:20

circus of horror is er niet meer! ;) ja dat brugje is inderdaad heel raar, die zat ook in alice in horrorland toen!

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:45

Margoooo schreef:
In haunted holidays, dat 'brugje' met dat draaiende ding eromheen, ik dacht echt dat ik gek werd hahaha :')

Haha inderdaad, ik begon ook helemaal schuin te lopen! Moet je voorstellen hoe gek die mensen werden die stoned waren!!

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:47

Ooh die bril van die containers heb ik nog steeds _O- probeer maar eens door een donker huis te lopen war overal de lichten aan staan _O-
Afbeelding