Ai, wij zouden ook naar Lapland gaan in de kerstvakantie. Maar vanwege de crisis doen we het niet. We kunnen het makkelijk betalen, maar stellen het nog even uit. Jammer maar helaas, lijkt me zo ontzettend gaaf!
DieL_Zor
Geplaatst: 06-10-12 20:13
Aah balen Fee... Wat lijkt Lapland me ontzettend gaaf Alaska staat ook nog op het rijtje, maar weet niet of dat ooit gaat lukken haha.
Omygodddd...... En ik maar denken dat al die mensen die pakken zo lang bewaren.. Maar ze kopen ze gewoon nieuw Daar ga je toch niet meer mee rond lopen.
Ik begin zo de kriebels te krijgen... Maar na ruim 3 maanden vorig jaar gaat een weekje wintersport me niet helemaal tevreden stellen denk ik! Ik moet kijken met de uni en m'n research stage of ik überhaupt kan. Maar zo ja, met kerst tot half januari weer lekker les geven in Tirol!
Ik heb er twee jaar terug nog een gedragen Themafeestje... Dag erna zouden we hem ook op de piste dragen, maar was bang dat ik uit zou scheuren, want hij zat een beetje strak! Voor de beeldvorming: http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 6673_n.jpg Ik zit gehurkt met de roze pruik en paars skipak!
Whaha geniaal! Dat moet een mooi feestje zijn geweest!
citroen
Geplaatst: 07-10-12 18:51
Die fouten skipakken
Yeah paps&mams willen gaan kijken of we in Estland misschien ook een dagje kunnen wintersporten en anders sneeuw scooteren
_SC_
Geplaatst: 09-10-12 15:07
Geniaal die foute skipakken
DieL_Zor
Geplaatst: 09-10-12 15:57
Oww Mootje wat erg
Aah sneeuwscooteren staat ook nog op mn verlamglijstje, lijkt me zo sick!
gonnyvdz
Geplaatst: 11-10-12 14:34
ik ben dit jaar ook weer van de partij, ging vorig jaar al met school naar neukirchen in oostenrijk 4 dagen en dit jaar ga ik er weer heen met school! (:.