rOcky_lofz schreef:Linda_Bien schreef:Dat Myour nu achteraf met haar ervaringen komt en dit niet eerlijk tegen zowel Bedouin als Sandra en de anderen heeft verteld vind ik eigenlijk nog wel het meest belachelijke wat ik hier in dit topic heb gelezen. Het feit dat zij (en ik quote) "bij thuiskomst tegen d'r ouders had gezegd dat ze erg benieuwd was of Sandra en de andere twee wel hun hele tijd gingen halen", maar niet het lef heeft gehad om Sandra en de anderen te waarschuwen vind ik ontzettend laag en not done. Hoe haal je het in je hoofd?
Jeetje, Wat een rot opmerking van jou zeg!![]()
Wie zegt dat Myour niet het lef heeft gehad om anderen te waarschuwen ? had ze daar wel tijd voor ? had ze wel een mogelijkheid om hun te waarschuwen ?? volgens mij kan je daar niet eens een antwoord op geven, en houd je het er maar op dat het komt omdat Myour geen lef had...
wat een poedersuiker opmerking, kan er met me hoofd niet bij!
TS, heel veel sterkte
Wat een nare en vervelende ervaring moet dit zijn geweest.. Geen woorden voor.. Sorry, maar geloof toch echt TS
Ik bedoel het niet rot en ook niet gemeen, vind het gewoon ontzettend banketstaaf voor de meisjes als Sandra, want Myour heeft duidelijk aangegeven dat zij wist dat Sandra en die andere meisjes gingen, dan snap ik niet dat zij hen niet het hele verhaal heeft verteld en het alleen gehouden heeft op 'dat ze het te warm vond'. Ik had het misschien iets minder hard moeten verwoorden, was er alleen een beetje kwaad over. Sorry daarvoor

opzich snap ik het wel, maar je weet de reden er niet achter, misschien wist ze het wel, maar waren de meiden al weg, of weet ik veel wat

Geeft verder ook niet, kan gebeuren,