HippoLogic schreef:Wat een domper om na 3 weken heimwee te krijgen. Maar richt je lekker op wat je daar wel goed kunt doen: Spaans leren en genieten van de paarden en het mooie weer. Is het echt heimwee (naar Nederland) of is het het gemis aan iemand waarmee je echt kunt praten? Als je weet wat je mist kun je er wat aan doen. Als je gewoon een gesprekspartner mist, kijk dan eens rond of er in de buurt ook andere NL's zitten als je daar behoefte aan hebt of Engels sprekende mensen.
Het is echt heimwee naar Nederland. Ik kan heel goed praten met Elske (die is dus ook nederlandse) dus daar ligt het denk ik niet aan. Maarja Elske is volgende week de hele week weg en dan gaat ze vanaf 5 sept voor 3 weken naar Nederland, dus misschien wordt het dan wel weer erger.
Enamorado schreef:En misschien is er nog wel een andere stal in de buurt waar je als je zin hebt op je vrije dag heen kunt en waar ook nederlanders zitten. Wie weet zit er wel iemand bij jou in de buurt op een fokkerij of stal die hetzelfde heeft als jij!
Hier in de buurt zit niet veel, daar zou je dan toch een stuk verder voor moeten rijden. En aangezien ik geen auto heb en de auto van hier toch echt vaak nodig is.... dat is dus niet echt een mogelijkheid. Gister ben ik met Elske een stal wezen bezoeken op een kleine 2 uur rijden hier vandaan. Waren heel veel mooie PRE's, alleen maar bruine en zwarte paarden. Was een leuke, gezellige dag gister!
c_esther schreef:Ahh jammer.
ik kreeg het ook na een paar weekjes toen ik in egypte zat,
Gelukkig heb ik toen mensen ontmoet die me heel dierbaar zijn geworden.
Dus probeer nieuwe mensen te leren kennen, op je vrije dag ergens heen te gaan.
is heel eng int begin. maar mij heeft het toen wel geholpenn!

Ik kan dus niet zomaar op me vrije dag ergens heen gaan want bijna alles moet je hier met de auto doen en die heb ik niet.... plus dat ik echt niet zou weten waar ik heen zou moeten gaan.
Het gaat nu wel weer iets beter met me. Ik had vooraf tegen mezelf gezegd dat ik het sowieso een maand moest geven omdat je dan echt pas in het ritme zit. Een maand is aankomende woensdag.... ik zeg eerlijk dat ik niet denk dat ik de 3 maanden vol ga maken, ik kan het denk ik niet nog 2 maanden 'volhouden'. Ik heb het iig wel gedaan, het is wel weer iets dat ik af kan sluiten. En ik vind het zeker niet opgeven ofzo als ik eerder naar huis zou gaan, als het gevoel niet helemaal goed is dan is dat gewoon zo. Ik heb nu ook echt heel sterk het gevoel dat ik weer naar school wil en de opleiding verloskunde blijft door me hoofd spoken. Ik heb er al informatie over opgezocht enzo en ga het ook even met me mams bespreken wat die ervan vind.